Joanna Rudek
1 articles in 1 journals
ARTICLE TITLE
YEAR
ACTIONS
-
Miejsce tradycyjnych wartości rodzinnych w reklamie telewizyjnej Published in: Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego 2005 / Tom 5 / Numer 2 / p. 183 - 1882005Plain Text
Joanna Kawalec, Joanna Konopka, Michał Pawłowski, Agnieszka Prostak, Joanna Rudek, Miejsce tradycyjnych wartości rodzinnych w reklamie telewizyjnej , Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2005 / Tom 5 / Numer 2, s. 183 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kawalec, Joanna Konopka, Michał Pawłowski, Agnieszka Prostak, Joanna Rudek", title = "Miejsce tradycyjnych wartości rodzinnych w reklamie telewizyjnej ", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2005 / Tom 5 / Numer 2", pages = "183 - 188" }