Lucyna Daleka
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 407 - 4252017CZYSTY TEKST
Lucyna Daleka, Paweł de Pourbaix, Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 407 - 425
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Daleka, Paweł de Pourbaix", title = "Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "407 - 425" }