Paweł de Pourbaix
8 artykuły w 3 czasopismach
-
Dlaczego do tej szkoły? Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 1993 / Numer 5 / s. 2 - 31993CZYSTY TEKST
Andrzej Grodzki, Katarzyna Henchert, Łukasz Nossarzewski, Izabella Ochocka, Patrycja Pawelec, Rafał Polarczyk, Paweł de Pourbaix, Michał Powałowski, Paweł Radlinowski, Artur Wierzchowski, Bożena Wrzosek, Arkadiusz Zaremba, Aneta Żołnierzak, Dlaczego do tej szkoły?, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 1993 / Numer 5, s. 2 - 3
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Grodzki, Katarzyna Henchert, Łukasz Nossarzewski, Izabella Ochocka, Patrycja Pawelec, Rafał Polarczyk, Paweł de Pourbaix, Michał Powałowski, Paweł Radlinowski, Artur Wierzchowski, Bożena Wrzosek, Arkadiusz Zaremba, Aneta Żołnierzak", title = "Dlaczego do tej szkoły?", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "1993 / Numer 5", pages = "2 - 3" }
-
Mamy być fachowcami... Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 1995 / Numer 3 / s. 19 - 201995CZYSTY TEKST
Paweł de Pourbaix, Mamy być fachowcami..., Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 1995 / Numer 3, s. 19 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł de Pourbaix", title = "Mamy być fachowcami...", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "1995 / Numer 3", pages = "19 - 20" }
-
Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2005 / Numer 2 / s. 33 - 372005CZYSTY TEKST
Marcin Awdziej, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk, Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 33 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Awdziej, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk", title = "Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "33 - 37" }
-
Orientacja przedsiębiorstw na młodego klienta - chwilowe zauroczenie czy tworzenie trwałego związku? Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2004 / Numer 2 / s. 37 - 432004CZYSTY TEKST
Paweł de Pourbaix, Orientacja przedsiębiorstw na młodego klienta - chwilowe zauroczenie czy tworzenie trwałego związku?, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 37 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł de Pourbaix", title = "Orientacja przedsiębiorstw na młodego klienta - chwilowe zauroczenie czy tworzenie trwałego związku?", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "37 - 43" }
-
Internet - narzędzie tworzenia więzi rynkowych firm z młodymi nabywcami Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2005 / Numer 4 / s. 38 - 432005CZYSTY TEKST
Paweł de Pourbaix, Internet - narzędzie tworzenia więzi rynkowych firm z młodymi nabywcami, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 4, s. 38 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł de Pourbaix", title = "Internet - narzędzie tworzenia więzi rynkowych firm z młodymi nabywcami", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 4", pages = "38 - 43" }
-
Proces zakupowy młodych nabywców Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 263 - 2702010CZYSTY TEKST
Paweł de Pourbaix, Proces zakupowy młodych nabywców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 263 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł de Pourbaix", title = "Proces zakupowy młodych nabywców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "263 - 270" }
-
Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 407 - 4252017CZYSTY TEKST
Lucyna Daleka, Paweł de Pourbaix, Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 407 - 425
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Daleka, Paweł de Pourbaix", title = "Submarka jako innowacja marketingowa na przykładzie rynku wódki w Polsce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "407 - 425" }
-
Młody konsument jako uczestnik procesów rynkowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 565 - 5772011CZYSTY TEKST
Paweł de Pourbaix, Młody konsument jako uczestnik procesów rynkowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 565 - 577
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł de Pourbaix", title = "Młody konsument jako uczestnik procesów rynkowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "565 - 577" }