Jolanta Tkaczyk
7 artykuły w 3 czasopismach
-
Ekonomiczne aspekty obdarowywania Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2003 / Numer 3 / s. 22 - 272003CZYSTY TEKST
Jolanta Tkaczyk, Ekonomiczne aspekty obdarowywania, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2003 / Numer 3, s. 22 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Tkaczyk", title = "Ekonomiczne aspekty obdarowywania", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2003 / Numer 3", pages = "22 - 27" }
-
Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2005 / Numer 2 / s. 33 - 372005CZYSTY TEKST
Marcin Awdziej, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk, Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 33 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Awdziej, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk", title = "Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "33 - 37" }
-
Dlaczego ludzie dają prezenty? Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2003 / Numer 6 / s. 40 - 432003CZYSTY TEKST
Jolanta Tkaczyk, Dlaczego ludzie dają prezenty?, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2003 / Numer 6, s. 40 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Tkaczyk", title = "Dlaczego ludzie dają prezenty?", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2003 / Numer 6", pages = "40 - 43" }
-
Przegląd czasopism Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2008 / Tom 16 / Numer 5 / s. 110 - 1132008CZYSTY TEKST
Svetlana Gudkova, Jolanta Tkaczyk, Przegląd czasopism, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2008 / Tom 16 / Numer 5, s. 110 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Svetlana Gudkova, Jolanta Tkaczyk", title = "Przegląd czasopism", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2008 / Tom 16 / Numer 5", pages = "110 - 113" }
-
Shared Value Creation and Marketing Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2014 / Tom 22 / Numer 4 / s. 153 - 1672014CZYSTY TEKST
Magdalena Krzyżanowska, Jolanta Tkaczyk, Shared Value Creation and Marketing, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2014 / Tom 22 / Numer 4, s. 153 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Krzyżanowska, Jolanta Tkaczyk", title = "Shared Value Creation and Marketing", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2014 / Tom 22 / Numer 4", pages = "153 - 167" }
-
Rola symboli w zachowaniach konsumenckich a wyzwania Nowej Gospodarki Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(2) / s. 189 - 1942004CZYSTY TEKST
Jolanta Tkaczyk, Rola symboli w zachowaniach konsumenckich a wyzwania Nowej Gospodarki, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 189 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Tkaczyk", title = "Rola symboli w zachowaniach konsumenckich a wyzwania Nowej Gospodarki", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "189 - 194" }
-
Facebook jako narzędzie WOM marketingu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 389 - 3992011CZYSTY TEKST
Jolanta Tkaczyk, Facebook jako narzędzie WOM marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 389 - 399
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Tkaczyk", title = "Facebook jako narzędzie WOM marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "389 - 399" }