Marcin Awdziej
6 artykuły w 2 czasopismach
- 
        Orientacja czasowa nabywców instytucjonalnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 11 - 202011CZYSTY TEKSTMarcin Awdziej, Orientacja czasowa nabywców instytucjonalnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 11 - 20 BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Awdziej", title = "Orientacja czasowa nabywców instytucjonalnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "11 - 20" } 
- 
        Utrzymywanie nabywców instytucjonalnych na konkurencyjnych rynkach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 11 - 212010CZYSTY TEKSTMarcin Awdziej, Utrzymywanie nabywców instytucjonalnych na konkurencyjnych rynkach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 11 - 21 BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Awdziej", title = "Utrzymywanie nabywców instytucjonalnych na konkurencyjnych rynkach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "11 - 21" } 
- 
        Motywy religijne w reklamie Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2004 / Numer 2 / s. 27 - 322004CZYSTY TEKSTMarcin Awdziej, Motywy religijne w reklamie, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2004 / Numer 2, s. 27 - 32 BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Awdziej", title = "Motywy religijne w reklamie", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2004 / Numer 2", pages = "27 - 32" } 
- 
        Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2005 / Numer 2 / s. 33 - 372005CZYSTY TEKSTMarcin Awdziej, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk, Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2005 / Numer 2, s. 33 - 37 BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Awdziej, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk", title = "Kontrowersje wokół marketingu w Polsce - tożsamość, etyka, przyszłość", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2005 / Numer 2", pages = "33 - 37" } 
- 
        Promocja gminy : szansa na rozwój Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2002 / Numer 2 / s. 35 - 412002CZYSTY TEKSTMarcin Awdziej, Karolina Bogusławska, Promocja gminy : szansa na rozwój, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2002 / Numer 2, s. 35 - 41 BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Awdziej, Karolina Bogusławska", title = "Promocja gminy : szansa na rozwój", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2002 / Numer 2", pages = "35 - 41" } 
- 
        Time Value and Values Delivered by Marketing Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2014 / Tom 22 / Numer 4 / s. 95 - 1082014CZYSTY TEKSTMarcin Awdziej, Time Value and Values Delivered by Marketing, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2014 / Tom 22 / Numer 4, s. 95 - 108 BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Awdziej", title = "Time Value and Values Delivered by Marketing", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2014 / Tom 22 / Numer 4", pages = "95 - 108" }