Maciej Kozakiewicz
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Indeks BI-NGO 2007 i 2008 : komunikowanie społecznego zaangażowania firm : narzędzie PR czy symptom zmian postaw w biznesie? Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 44, cz. 1 / s. 315 - 3242009CZYSTY TEKST
Maciej Kozakiewicz, Indeks BI-NGO 2007 i 2008 : komunikowanie społecznego zaangażowania firm : narzędzie PR czy symptom zmian postaw w biznesie?, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 1, s. 315 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kozakiewicz", title = "Indeks BI-NGO 2007 i 2008 : komunikowanie społecznego zaangażowania firm : narzędzie PR czy symptom zmian postaw w biznesie?", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 1", pages = "315 - 324" }
-
Wkład biznesu i organizacji pozarządowych na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce Opublikowano w: Annales. Etyka w życiu gospodarczym 2005 / Tom 8 / Numer 1 / s. 379 - 3872005CZYSTY TEKST
Maciej Kozakiewicz, Wkład biznesu i organizacji pozarządowych na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce, Annales. Etyka w życiu gospodarczym, 2005 / Tom 8 / Numer 1, s. 379 - 387
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kozakiewicz", title = "Wkład biznesu i organizacji pozarządowych na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce", journal = "Annales. Etyka w życiu gospodarczym", issue = "2005 / Tom 8 / Numer 1", pages = "379 - 387" }