Małgorzata Łączyk
4 artykuły w 2 czasopismach
-
2015CZYSTY TEKST
Małgorzata Łączyk, Aleksandra Pyrzyk-Kuta, Twórcza rewitalizacja grup defaworyzowanych, Chowanna, 2015 / Tom 1, s. 165 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Łączyk, Aleksandra Pyrzyk-Kuta", title = "Twórcza rewitalizacja grup defaworyzowanych", journal = "Chowanna", issue = "2015 / Tom 1", pages = "165 - 181" }
-
"Młodzież licealna wobec wartości, samotności i pasji", Magdalena Kleszcz, Małgorzata Łączyk, Krakóe 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Forum Oświatowe 2014 / Tom 26 / Numer 1(51) / s. 177 - 1862014CZYSTY TEKST
Karolina Goede, Magdalena Kleszcz, Małgorzata Łączyk, "Młodzież licealna wobec wartości, samotności i pasji", Magdalena Kleszcz, Małgorzata Łączyk, Krakóe 2013 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 1(51), s. 177 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Goede, Magdalena Kleszcz, Małgorzata Łączyk", title = ""Młodzież licealna wobec wartości, samotności i pasji", Magdalena Kleszcz, Małgorzata Łączyk, Krakóe 2013 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 1(51)", pages = "177 - 186" }
-
Predylekcje do twórczości codziennej i ryzyko osamotnienia młodzieży - ramowy model teoretyczny i diagnoza stanu w obszarze zjawisk Opublikowano w: Chowanna 2011 / Tom 1 / s. 227 - 2442011CZYSTY TEKST
Małgorzata Łączyk, Predylekcje do twórczości codziennej i ryzyko osamotnienia młodzieży - ramowy model teoretyczny i diagnoza stanu w obszarze zjawisk, Chowanna, 2011 / Tom 1, s. 227 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Łączyk", title = "Predylekcje do twórczości codziennej i ryzyko osamotnienia młodzieży - ramowy model teoretyczny i diagnoza stanu w obszarze zjawisk", journal = "Chowanna", issue = "2011 / Tom 1", pages = "227 - 244" }
-
Pomiędzy wyobcowaniem a partycypacją - nauczyciele wobec wartościowania atrybutów kultury postmodernistycznej Opublikowano w: Chowanna 2013 / Tom 2 / s. 337 - 3472013CZYSTY TEKST
Magdalena Kleszcz, Małgorzata Łączyk, Pomiędzy wyobcowaniem a partycypacją - nauczyciele wobec wartościowania atrybutów kultury postmodernistycznej, Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 337 - 347
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kleszcz, Małgorzata Łączyk", title = "Pomiędzy wyobcowaniem a partycypacją - nauczyciele wobec wartościowania atrybutów kultury postmodernistycznej", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "337 - 347" }