Damian Kuźniewski
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Innowacje jako przedmiot obrotu rynkowego Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 1(11) / s. 3 - 292014CZYSTY TEKST
Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski, Joanna Pniewska, Innowacje jako przedmiot obrotu rynkowego , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 1(11), s. 3 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski, Joanna Pniewska", title = "Innowacje jako przedmiot obrotu rynkowego ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 1(11)", pages = "3 - 29" }
-
Concept for perfecting the marketing of new technologies at Gdańsk University of Technology Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 5(6) / s. 17 - 312012CZYSTY TEKST
Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski, Concept for perfecting the marketing of new technologies at Gdańsk University of Technology, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 5(6), s. 17 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski", title = "Concept for perfecting the marketing of new technologies at Gdańsk University of Technology", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 5(6)", pages = "17 - 31" }
-
Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 69 - 832012CZYSTY TEKST
Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski, Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 69 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski", title = "Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "69 - 83" }