Damian Kuźniewski
3 articles in 1 journals
-
Innowacje jako przedmiot obrotu rynkowego Published in: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 1(11) / p. 3 - 292014Plain Text
Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski, Joanna Pniewska, Innowacje jako przedmiot obrotu rynkowego , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 1(11), s. 3 - 29
BIBTEX@Article{ authors = "Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski, Joanna Pniewska", title = "Innowacje jako przedmiot obrotu rynkowego ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 1(11)", pages = "3 - 29" }
-
Concept for perfecting the marketing of new technologies at Gdańsk University of Technology Published in: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 5(6) / p. 17 - 312012Plain Text
Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski, Concept for perfecting the marketing of new technologies at Gdańsk University of Technology, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 5(6), s. 17 - 31
BIBTEX@Article{ authors = "Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski", title = "Concept for perfecting the marketing of new technologies at Gdańsk University of Technology", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 5(6)", pages = "17 - 31" }
-
Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej Published in: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / p. 69 - 832012Plain Text
Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski, Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 69 - 83
BIBTEX@Article{ authors = "Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski", title = "Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "69 - 83" }