Jerzy Koszałka
8 artykuły w 3 czasopismach
-
Innowacje jako przedmiot obrotu rynkowego Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 1(11) / s. 3 - 292014CZYSTY TEKST
Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski, Joanna Pniewska, Innowacje jako przedmiot obrotu rynkowego , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 1(11), s. 3 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski, Joanna Pniewska", title = "Innowacje jako przedmiot obrotu rynkowego ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 1(11)", pages = "3 - 29" }
-
Wybrane problemy rozwoju innowacji w MŚP w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 92 / s. 11 - 342012CZYSTY TEKST
Jerzy Koszałka, Wybrane problemy rozwoju innowacji w MŚP w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 92, s. 11 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Koszałka", title = "Wybrane problemy rozwoju innowacji w MŚP w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 92", pages = "11 - 34" }
-
Concept for perfecting the marketing of new technologies at Gdańsk University of Technology Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 5(6) / s. 17 - 312012CZYSTY TEKST
Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski, Concept for perfecting the marketing of new technologies at Gdańsk University of Technology, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 5(6), s. 17 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski", title = "Concept for perfecting the marketing of new technologies at Gdańsk University of Technology", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 5(6)", pages = "17 - 31" }
-
Ocena skuteczności zarządzania polską marką Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 29 - 372008CZYSTY TEKST
Marianna Daszkowska, Jerzy Koszałka, Ocena skuteczności zarządzania polską marką, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 29 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Marianna Daszkowska, Jerzy Koszałka", title = "Ocena skuteczności zarządzania polską marką", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "29 - 37" }
-
Model biznesowy w działalności badawczo-rozwojowej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 3(21) / s. 43 - 772016CZYSTY TEKST
Jerzy Koszałka, Model biznesowy w działalności badawczo-rozwojowej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 3(21), s. 43 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Koszałka", title = "Model biznesowy w działalności badawczo-rozwojowej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 3(21)", pages = "43 - 77" }
-
Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 69 - 832012CZYSTY TEKST
Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski, Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 69 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Koszałka, Damian Kuźniewski", title = "Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "69 - 83" }
-
Innowacje w rozwoju przedsiębiorczości w środowisku akademickim na przykładzie Politechniki Gdańskiej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2006 / Tom 9 / s. 79 - 912006CZYSTY TEKST
Jerzy Koszałka, Innowacje w rozwoju przedsiębiorczości w środowisku akademickim na przykładzie Politechniki Gdańskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2006 / Tom 9, s. 79 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Koszałka", title = "Innowacje w rozwoju przedsiębiorczości w środowisku akademickim na przykładzie Politechniki Gdańskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2006 / Tom 9", pages = "79 - 91" }
-
Koncepcja rynkowych uwarunkowań strategii innowacji w małym i średnim przedsiębiorstwie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2014 / Numer 110 / s. 107 - 1302014CZYSTY TEKST
Jerzy Koszałka, Koncepcja rynkowych uwarunkowań strategii innowacji w małym i średnim przedsiębiorstwie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2014 / Numer 110, s. 107 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Koszałka", title = "Koncepcja rynkowych uwarunkowań strategii innowacji w małym i średnim przedsiębiorstwie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2014 / Numer 110", pages = "107 - 130" }