Marianna Daszkowska
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Ocena skuteczności zarządzania polską marką Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 29 - 372008CZYSTY TEKST
Marianna Daszkowska, Jerzy Koszałka, Ocena skuteczności zarządzania polską marką, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 29 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Marianna Daszkowska, Jerzy Koszałka", title = "Ocena skuteczności zarządzania polską marką", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "29 - 37" }
-
Marketing usług w języku cybernetyki Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 67 - 742004CZYSTY TEKST
Dariusz Dąbrowski, Marianna Daszkowska, Marketing usług w języku cybernetyki, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 67 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Dąbrowski, Marianna Daszkowska", title = "Marketing usług w języku cybernetyki", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "67 - 74" }