Piotr Moskała
2 artykuły w 1 czasopismach
-
ICT platform as a marketing tool of a scientific unit from the food-agricultural branch Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 5(6) / s. 265 - 2742012CZYSTY TEKST
Piotr Moskała, Paweł Radomski, ICT platform as a marketing tool of a scientific unit from the food-agricultural branch, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 5(6), s. 265 - 274
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Moskała, Paweł Radomski", title = "ICT platform as a marketing tool of a scientific unit from the food-agricultural branch", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 5(6)", pages = "265 - 274" }
-
Platforma teleinformatyczna jako narzędzie do ekspozycji dokonań jednostki naukowej na przykładzie Instytutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 533 - 5432012CZYSTY TEKST
Piotr Moskała, Paweł Radomski, Platforma teleinformatyczna jako narzędzie do ekspozycji dokonań jednostki naukowej na przykładzie Instytutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 533 - 543
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Moskała, Paweł Radomski", title = "Platforma teleinformatyczna jako narzędzie do ekspozycji dokonań jednostki naukowej na przykładzie Instytutu Zootechniki Państwowego Instytutu Badawczego", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "533 - 543" }