Tomasz Podlewski
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Prawda, postprawda, fałsz - konteksty medialnych kryzysów wizerunkowych na przykładzie kampanii promocyjnej i reklamowej filmu pt. "Botoks" Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura 2019 / Tom 11 / Numer 1 / s. 90 - 1002019CZYSTY TEKST
Marcin Ciechanowski, Klaudia Cymanow-Sosin, Tomasz Podlewski, Prawda, postprawda, fałsz - konteksty medialnych kryzysów wizerunkowych na przykładzie kampanii promocyjnej i reklamowej filmu pt. "Botoks", Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura, 2019 / Tom 11 / Numer 1, s. 90 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Ciechanowski, Klaudia Cymanow-Sosin, Tomasz Podlewski", title = "Prawda, postprawda, fałsz - konteksty medialnych kryzysów wizerunkowych na przykładzie kampanii promocyjnej i reklamowej filmu pt. "Botoks"", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura", issue = "2019 / Tom 11 / Numer 1", pages = "90 - 100" }