Klaudia Cymanow-Sosin
5 artykuły w 3 czasopismach
-
Budowanie wizerunku instytucji niekomercyjnej na przykładzie uczelni kościelnej – wybrane narzędzia public relations Opublikowano w: Kultura - Media - Teologia 2017 / Tom 30 / s. 9 - 292017CZYSTY TEKST
Klaudia Cymanow-Sosin, Budowanie wizerunku instytucji niekomercyjnej na przykładzie uczelni kościelnej – wybrane narzędzia public relations, Kultura - Media - Teologia, 2017 / Tom 30, s. 9 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Klaudia Cymanow-Sosin", title = "Budowanie wizerunku instytucji niekomercyjnej na przykładzie uczelni kościelnej – wybrane narzędzia public relations", journal = "Kultura - Media - Teologia", issue = "2017 / Tom 30", pages = "9 - 29" }
-
Polska literatura współczesna w intermedialnym uścisku : wpływ strategii marketingowych i promocyjnych na percepcję czytelniczą Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria 2009 / Tom 9 / s. 16 - 262009CZYSTY TEKST
Klaudia Cymanow-Sosin, Polska literatura współczesna w intermedialnym uścisku : wpływ strategii marketingowych i promocyjnych na percepcję czytelniczą , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria, 2009 / Tom 9, s. 16 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Klaudia Cymanow-Sosin", title = "Polska literatura współczesna w intermedialnym uścisku : wpływ strategii marketingowych i promocyjnych na percepcję czytelniczą ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria", issue = "2009 / Tom 9", pages = "16 - 26" }
-
Prawda, postprawda, fałsz - konteksty medialnych kryzysów wizerunkowych na przykładzie kampanii promocyjnej i reklamowej filmu pt. "Botoks" Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura 2019 / Tom 11 / Numer 1 / s. 90 - 1002019CZYSTY TEKST
Marcin Ciechanowski, Klaudia Cymanow-Sosin, Tomasz Podlewski, Prawda, postprawda, fałsz - konteksty medialnych kryzysów wizerunkowych na przykładzie kampanii promocyjnej i reklamowej filmu pt. "Botoks", Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura, 2019 / Tom 11 / Numer 1, s. 90 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Ciechanowski, Klaudia Cymanow-Sosin, Tomasz Podlewski", title = "Prawda, postprawda, fałsz - konteksty medialnych kryzysów wizerunkowych na przykładzie kampanii promocyjnej i reklamowej filmu pt. "Botoks"", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura", issue = "2019 / Tom 11 / Numer 1", pages = "90 - 100" }
-
"Podróż ludzi księgi" Olgi Tokarczuk jako artystyczne motto debiutantki Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria 2007 / Tom 7 / s. 172 - 1852007CZYSTY TEKST
Klaudia Cymanow-Sosin, "Podróż ludzi księgi" Olgi Tokarczuk jako artystyczne motto debiutantki , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria, 2007 / Tom 7, s. 172 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Klaudia Cymanow-Sosin", title = ""Podróż ludzi księgi" Olgi Tokarczuk jako artystyczne motto debiutantki ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria", issue = "2007 / Tom 7", pages = "172 - 185" }
-
Fotografia reklamowa a pamięć twórcy : fotokompozycje Ryszarda Horowitza Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria 2006 / Tom 6 / s. 217 - 2252006CZYSTY TEKST
Klaudia Cymanow-Sosin, Fotografia reklamowa a pamięć twórcy : fotokompozycje Ryszarda Horowitza , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria, 2006 / Tom 6, s. 217 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Klaudia Cymanow-Sosin", title = "Fotografia reklamowa a pamięć twórcy : fotokompozycje Ryszarda Horowitza ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Historicolitteraria", issue = "2006 / Tom 6", pages = "217 - 225" }