Zbigniew Skowron
7 artykuły w 1 czasopismach
-
Dzieło, twórczość, percepcja w refleksji wybranych przedstawicieli awangardy muzycznej drugiej połowy XX wieku / Zbigniew Skowron. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 1987 / Tom 32 / Numer 2 (125) / s. 102 - 1061987CZYSTY TEKST
Zbigniew Skowron, Dzieło, twórczość, percepcja w refleksji wybranych przedstawicieli awangardy muzycznej drugiej połowy XX wieku / Zbigniew Skowron., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1987 / Tom 32 / Numer 2 (125), s. 102 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Skowron", title = "Dzieło, twórczość, percepcja w refleksji wybranych przedstawicieli awangardy muzycznej drugiej połowy XX wieku / Zbigniew Skowron.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1987 / Tom 32 / Numer 2 (125)", pages = "102 - 106" }
-
Muzyka elektroniczna Karlheinza Stockhausena (II). Utwory z lat 1955-67 / Zbigniew Skowron. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 1982 / Tom 27 / Numer 1-2 (104-105) / s. 11 - 361982CZYSTY TEKST
Zbigniew Skowron, Muzyka elektroniczna Karlheinza Stockhausena (II). Utwory z lat 1955-67 / Zbigniew Skowron., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1982 / Tom 27 / Numer 1-2 (104-105), s. 11 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Skowron", title = "Muzyka elektroniczna Karlheinza Stockhausena (II). Utwory z lat 1955-67 / Zbigniew Skowron.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1982 / Tom 27 / Numer 1-2 (104-105)", pages = "11 - 36" }
-
Muzyka elektroniczna Karlheinza Stockhausena. Okres prób i doświadczeń / Zbigniew Skowron. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 1981 / Tom 26 / Numer 3-4 (102-103) / s. 17 - 441981CZYSTY TEKST
Zbigniew Skowron, Muzyka elektroniczna Karlheinza Stockhausena. Okres prób i doświadczeń / Zbigniew Skowron., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1981 / Tom 26 / Numer 3-4 (102-103), s. 17 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Skowron", title = "Muzyka elektroniczna Karlheinza Stockhausena. Okres prób i doświadczeń / Zbigniew Skowron.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1981 / Tom 26 / Numer 3-4 (102-103)", pages = "17 - 44" }
-
John Cage - interministyczna koncepcja działa muzycznego (II) / Zbigniew Skowron. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 1987 / Tom 32 / Numer 4 (127) / s. 3 - 151987CZYSTY TEKST
Zbigniew Skowron, John Cage - interministyczna koncepcja działa muzycznego (II) / Zbigniew Skowron., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1987 / Tom 32 / Numer 4 (127), s. 3 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Skowron", title = "John Cage - interministyczna koncepcja działa muzycznego (II) / Zbigniew Skowron.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1987 / Tom 32 / Numer 4 (127)", pages = "3 - 15" }
-
Koncepcje formy muzycznej w teorii Karlheinza Stockhausena / Zbigniew Skowron. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 1980 / Tom 25 / Numer 4 (99) / s. 37 - 601980CZYSTY TEKST
Zbigniew Skowron, Koncepcje formy muzycznej w teorii Karlheinza Stockhausena / Zbigniew Skowron., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1980 / Tom 25 / Numer 4 (99), s. 37 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Skowron", title = "Koncepcje formy muzycznej w teorii Karlheinza Stockhausena / Zbigniew Skowron.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1980 / Tom 25 / Numer 4 (99)", pages = "37 - 60" }
-
John Cage-indeterministyczna koncepcja dzieła muzycznego / Zbigniew Skowron. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 1987 / Tom 32 / Numer 3 (126) / s. 39 - 531987CZYSTY TEKST
Zbigniew Skowron, John Cage-indeterministyczna koncepcja dzieła muzycznego / Zbigniew Skowron., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1987 / Tom 32 / Numer 3 (126), s. 39 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Skowron", title = "John Cage-indeterministyczna koncepcja dzieła muzycznego / Zbigniew Skowron.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1987 / Tom 32 / Numer 3 (126)", pages = "39 - 53" }
-
"Akkord und Stimführung in den musiktheoretischen Systemen von Hugo Rieman, Ernst Kurth und Heinrich Schenker", Hellmut Federhofer, Franz Grasberger, Wiedeń 1981 : [recenzja] / Zbigniew Skowron. Opublikowano w: Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk 1986 / Tom 31 / Numer 4 (123) / s. 85 - 911986CZYSTY TEKST
Hellmut Federhofer, Franz Grasberger, Zbigniew Skowron, "Akkord und Stimführung in den musiktheoretischen Systemen von Hugo Rieman, Ernst Kurth und Heinrich Schenker", Hellmut Federhofer, Franz Grasberger, Wiedeń 1981 : [recenzja] / Zbigniew Skowron., Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk, 1986 / Tom 31 / Numer 4 (123), s. 85 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Hellmut Federhofer, Franz Grasberger, Zbigniew Skowron", title = ""Akkord und Stimführung in den musiktheoretischen Systemen von Hugo Rieman, Ernst Kurth und Heinrich Schenker", Hellmut Federhofer, Franz Grasberger, Wiedeń 1981 : [recenzja] / Zbigniew Skowron.", journal = "Muzyka : kwartalnik Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk", issue = "1986 / Tom 31 / Numer 4 (123)", pages = "85 - 91" }