Magdalena Christ
8 artykuły w 4 czasopismach
-
Indywidualizacja procesu kształcenia uczniów jako wyzwanie edukacyjne XXI wieku Opublikowano w: Colloquium 2013 / Numer 1 / s. 19 - 362013CZYSTY TEKST
Magdalena Christ, Indywidualizacja procesu kształcenia uczniów jako wyzwanie edukacyjne XXI wieku , Colloquium, 2013 / Numer 1, s. 19 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Christ", title = "Indywidualizacja procesu kształcenia uczniów jako wyzwanie edukacyjne XXI wieku ", journal = "Colloquium", issue = "2013 / Numer 1", pages = "19 - 36" }
-
"Elastyczny umysł" w perspektywie diagnozy i wsparcia rozwoju zdolności kierunkowych studentów oraz uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej Opublikowano w: Chowanna 2012 / Tom 2 / s. 67 - 802012CZYSTY TEKST
Magdalena Christ, "Elastyczny umysł" w perspektywie diagnozy i wsparcia rozwoju zdolności kierunkowych studentów oraz uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 67 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Christ", title = ""Elastyczny umysł" w perspektywie diagnozy i wsparcia rozwoju zdolności kierunkowych studentów oraz uczniów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "67 - 80" }
-
Od gier terenowych po larpy, czyli pedagogika przygody w procesie edukacji i socjalizacji odbiorców w różnych grupach wiekowych Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 4 / s. 81 - 982016CZYSTY TEKST
Magdalena Christ, Marta Szmigiel, Od gier terenowych po larpy, czyli pedagogika przygody w procesie edukacji i socjalizacji odbiorców w różnych grupach wiekowych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 81 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Christ, Marta Szmigiel", title = "Od gier terenowych po larpy, czyli pedagogika przygody w procesie edukacji i socjalizacji odbiorców w różnych grupach wiekowych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "81 - 98" }
-
"Doniesienie z pola walki” – doświadczenia z diagnozowania gotowości szkolnej dzieci Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 3 / s. 89 - 1032014CZYSTY TEKST
Magdalena Christ, "Doniesienie z pola walki” – doświadczenia z diagnozowania gotowości szkolnej dzieci, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 89 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Christ", title = ""Doniesienie z pola walki” – doświadczenia z diagnozowania gotowości szkolnej dzieci", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "89 - 103" }
-
Wyniki badań własnych dotyczących realizacji edukacji międzykulturowej w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2018 / Tom 11 / s. 133 - 1462018CZYSTY TEKST
Magdalena Christ, Justyna Gałka, Wyniki badań własnych dotyczących realizacji edukacji międzykulturowej w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym , Podstawy Edukacji, 2018 / Tom 11, s. 133 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Christ, Justyna Gałka", title = "Wyniki badań własnych dotyczących realizacji edukacji międzykulturowej w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2018 / Tom 11", pages = "133 - 146" }
-
Związek leśnych przedszkoli z metodą Marii Montessori = The Interconnection Between Forest Kindergartens and the Montessori Method Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 1 / s. 145 - 1622018CZYSTY TEKST
Magdalena Christ, Agata Preuss, Związek leśnych przedszkoli z metodą Marii Montessori = The Interconnection Between Forest Kindergartens and the Montessori Method, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 145 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Christ, Agata Preuss", title = "Związek leśnych przedszkoli z metodą Marii Montessori = The Interconnection Between Forest Kindergartens and the Montessori Method", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "145 - 162" }
-
Leśne przedszkola jako sposób przeciwdziałania zespołowi deficytu natury Opublikowano w: Chowanna 2018 / Tom 1 / s. 199 - 2182018CZYSTY TEKST
Magdalena Christ, Leśne przedszkola jako sposób przeciwdziałania zespołowi deficytu natury , Chowanna, 2018 / Tom 1, s. 199 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Christ", title = "Leśne przedszkola jako sposób przeciwdziałania zespołowi deficytu natury ", journal = "Chowanna", issue = "2018 / Tom 1", pages = "199 - 218" }
-
Individualization of the Learning Process 2016 / Tom 19 / Numer 4 / s. 219 - 2222016CZYSTY TEKST
Magdalena Christ, Aneta Kamińska, Individualization of the Learning Process, None, 2016 / Tom 19 / Numer 4, s. 219 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Christ, Aneta Kamińska", title = "Individualization of the Learning Process", journal = "None", issue = "2016 / Tom 19 / Numer 4", pages = "219 - 222" }