Małgorzata Satoła
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Percepcja procesu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z perspektywy rodziców i specjalistów Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2017 / Tom 24 / Numer 1 / s. 25 - 392017CZYSTY TEKST
Małgorzata Satoła, Iwona Wendreńska, Percepcja procesu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z perspektywy rodziców i specjalistów, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2017 / Tom 24 / Numer 1, s. 25 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Satoła, Iwona Wendreńska", title = "Percepcja procesu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z perspektywy rodziców i specjalistów", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2017 / Tom 24 / Numer 1", pages = "25 - 39" }
-
Pomóż mi wyrazić się inaczej, czyli umożliwianie uczniom szkół specjalnych nabywania kompetencji komunikacyjnych - przykłady dobrych praktyk Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2019 / Tom 12 / s. 109 - 1222019CZYSTY TEKST
Małgorzata Satoła, Iwona Wendreńska, Pomóż mi wyrazić się inaczej, czyli umożliwianie uczniom szkół specjalnych nabywania kompetencji komunikacyjnych - przykłady dobrych praktyk , Podstawy Edukacji, 2019 / Tom 12, s. 109 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Satoła, Iwona Wendreńska", title = "Pomóż mi wyrazić się inaczej, czyli umożliwianie uczniom szkół specjalnych nabywania kompetencji komunikacyjnych - przykłady dobrych praktyk ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2019 / Tom 12", pages = "109 - 122" }