Bożena Pawłowska
6 artykuły w 4 czasopismach
-
Wybrane metody doskonalenia jakości usług publicznych Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias 2012 / Tom 6 / s. 35 - 482012CZYSTY TEKST
Bożena Pawłowska, Izabela Seredocha, Wybrane metody doskonalenia jakości usług publicznych , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, 2012 / Tom 6, s. 35 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Pawłowska, Izabela Seredocha", title = "Wybrane metody doskonalenia jakości usług publicznych ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias", issue = "2012 / Tom 6", pages = "35 - 48" }
-
Blueprinting : bardziej skuteczne podejście do wzrostu spełnienia oczekiwań klienta Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 2007 / Tom 37 / s. 75 - 832007CZYSTY TEKST
Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska, Blueprinting : bardziej skuteczne podejście do wzrostu spełnienia oczekiwań klienta , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 2007 / Tom 37, s. 75 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska", title = "Blueprinting : bardziej skuteczne podejście do wzrostu spełnienia oczekiwań klienta ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "2007 / Tom 37", pages = "75 - 83" }
-
Identyfication of Client Satisfaction Attributes as a Factor of Enterprise Competitive Advantage Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2008 / Tom 3 / Numer 1 / s. 114 - 1212008CZYSTY TEKST
Bożena Pawłowska, Identyfication of Client Satisfaction Attributes as a Factor of Enterprise Competitive Advantage, Olsztyn Economic Journal, 2008 / Tom 3 / Numer 1, s. 114 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Pawłowska", title = "Identyfication of Client Satisfaction Attributes as a Factor of Enterprise Competitive Advantage", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2008 / Tom 3 / Numer 1", pages = "114 - 121" }
-
Customer Satisfaction in the Product Improvement Process as the Factor Determining Enterprise Operation Effectiveness Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2007 / Tom 2 / s. 140 - 1492007CZYSTY TEKST
Bożena Pawłowska, Customer Satisfaction in the Product Improvement Process as the Factor Determining Enterprise Operation Effectiveness, Olsztyn Economic Journal, 2007 / Tom 2, s. 140 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Pawłowska", title = "Customer Satisfaction in the Product Improvement Process as the Factor Determining Enterprise Operation Effectiveness", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2007 / Tom 2", pages = "140 - 149" }
-
Pomiar satysfakcji klientów i jego znaczenie dla przedsiębiorstwa : wybrane problemy badawcze i wyniki badań Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 2003 / Tom 33 / s. 209 - 2292003CZYSTY TEKST
Andrzej Kobylański, Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska, Pomiar satysfakcji klientów i jego znaczenie dla przedsiębiorstwa : wybrane problemy badawcze i wyniki badań , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 2003 / Tom 33, s. 209 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kobylański, Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska", title = "Pomiar satysfakcji klientów i jego znaczenie dla przedsiębiorstwa : wybrane problemy badawcze i wyniki badań ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "2003 / Tom 33", pages = "209 - 229" }
-
Wartość dla klienta wielokanałowego czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 48 / Numer 2 / s. 243 - 2562017CZYSTY TEKST
Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska, Wartość dla klienta wielokanałowego czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 48 / Numer 2, s. 243 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska", title = "Wartość dla klienta wielokanałowego czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 48 / Numer 2", pages = "243 - 256" }