Lech Nieżurawski
12 artykuły w 4 czasopismach
-
Koncentracja produkcji mleka w gospodarstwach rodzinnych krajów EWG i Polski Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 1993 / Tom 21 / s. 19 - 271993CZYSTY TEKST
Lech Nieżurawski, Marek Zarębski, Koncentracja produkcji mleka w gospodarstwach rodzinnych krajów EWG i Polski , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 1993 / Tom 21, s. 19 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Nieżurawski, Marek Zarębski", title = "Koncentracja produkcji mleka w gospodarstwach rodzinnych krajów EWG i Polski ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "1993 / Tom 21", pages = "19 - 27" }
-
Problemy efektywności chłodniczego przechowywania żywności Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 1993 / Tom 21 / s. 29 - 391993CZYSTY TEKST
Lech Nieżurawski, Problemy efektywności chłodniczego przechowywania żywności , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 1993 / Tom 21, s. 29 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Nieżurawski", title = "Problemy efektywności chłodniczego przechowywania żywności ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "1993 / Tom 21", pages = "29 - 39" }
-
Konkurencyjność restrukturyzowanych przedsiębiorstw budowlanych Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 2001 / Tom 31 / s. 37 - 442001CZYSTY TEKST
Lech Nieżurawski, Elżbieta Szafranko, Agnieszka Szczepkowska, Jacek Zabielski, Konkurencyjność restrukturyzowanych przedsiębiorstw budowlanych , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 2001 / Tom 31, s. 37 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Nieżurawski, Elżbieta Szafranko, Agnieszka Szczepkowska, Jacek Zabielski", title = "Konkurencyjność restrukturyzowanych przedsiębiorstw budowlanych ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "2001 / Tom 31", pages = "37 - 44" }
-
Przesłanki i konsekwencje utrzymywania sezonowych zapasów żywności : na przykładzie gospodarki mleczarskiej Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 1993 / Tom 21 / s. 41 - 601993CZYSTY TEKST
Lech Nieżurawski, Przesłanki i konsekwencje utrzymywania sezonowych zapasów żywności : na przykładzie gospodarki mleczarskiej , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 1993 / Tom 21, s. 41 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Nieżurawski", title = "Przesłanki i konsekwencje utrzymywania sezonowych zapasów żywności : na przykładzie gospodarki mleczarskiej ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "1993 / Tom 21", pages = "41 - 60" }
-
Efektywność aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 2001 / Tom 31 / s. 45 - 692001CZYSTY TEKST
Lech Nieżurawski, Aldona Orłowska, Efektywność aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 2001 / Tom 31, s. 45 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Nieżurawski, Aldona Orłowska", title = "Efektywność aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "2001 / Tom 31", pages = "45 - 69" }
-
Blueprinting : bardziej skuteczne podejście do wzrostu spełnienia oczekiwań klienta Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 2007 / Tom 37 / s. 75 - 832007CZYSTY TEKST
Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska, Blueprinting : bardziej skuteczne podejście do wzrostu spełnienia oczekiwań klienta , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 2007 / Tom 37, s. 75 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska", title = "Blueprinting : bardziej skuteczne podejście do wzrostu spełnienia oczekiwań klienta ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "2007 / Tom 37", pages = "75 - 83" }
-
Influence of Resources on Application of Competition Tools in Food Industry Companies Based on the Example of Warmia and Mazury Region Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2007 / Tom 2 / s. 101 - 1132007CZYSTY TEKST
Lech Nieżurawski, Andrzej Skonieczek, Influence of Resources on Application of Competition Tools in Food Industry Companies Based on the Example of Warmia and Mazury Region, Olsztyn Economic Journal, 2007 / Tom 2, s. 101 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Nieżurawski, Andrzej Skonieczek", title = "Influence of Resources on Application of Competition Tools in Food Industry Companies Based on the Example of Warmia and Mazury Region", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2007 / Tom 2", pages = "101 - 113" }
-
Relationship Ending in the Concept of Customer Relationship Management Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2015 / Tom 10 / Numer 2 / s. 103 - 1132015CZYSTY TEKST
Ewa Hajduk-Kasprowicz, Lech Nieżurawski, Relationship Ending in the Concept of Customer Relationship Management, Olsztyn Economic Journal, 2015 / Tom 10 / Numer 2, s. 103 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Hajduk-Kasprowicz, Lech Nieżurawski", title = "Relationship Ending in the Concept of Customer Relationship Management", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2015 / Tom 10 / Numer 2", pages = "103 - 113" }
-
Proces budowania marki na przykładzie wybranych przedsiębiorstw w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 137 - 1442008CZYSTY TEKST
Joanna Nieżurawska, Lech Nieżurawski, Proces budowania marki na przykładzie wybranych przedsiębiorstw w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 137 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Nieżurawska, Lech Nieżurawski", title = "Proces budowania marki na przykładzie wybranych przedsiębiorstw w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "137 - 144" }
-
Pomiar satysfakcji klientów i jego znaczenie dla przedsiębiorstwa : wybrane problemy badawcze i wyniki badań Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 2003 / Tom 33 / s. 209 - 2292003CZYSTY TEKST
Andrzej Kobylański, Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska, Pomiar satysfakcji klientów i jego znaczenie dla przedsiębiorstwa : wybrane problemy badawcze i wyniki badań , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 2003 / Tom 33, s. 209 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kobylański, Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska", title = "Pomiar satysfakcji klientów i jego znaczenie dla przedsiębiorstwa : wybrane problemy badawcze i wyniki badań ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "2003 / Tom 33", pages = "209 - 229" }
-
Wartość dla klienta wielokanałowego czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 48 / Numer 2 / s. 243 - 2562017CZYSTY TEKST
Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska, Wartość dla klienta wielokanałowego czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 48 / Numer 2, s. 243 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Nieżurawski, Bożena Pawłowska", title = "Wartość dla klienta wielokanałowego czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 48 / Numer 2", pages = "243 - 256" }
-
Jakość żywności a preferencje konsumentów Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 2002 / Tom 32 / s. 267 - 2782002CZYSTY TEKST
Maria Nieżurawska, Lech Nieżurawski, Jakość żywności a preferencje konsumentów , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 2002 / Tom 32, s. 267 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Nieżurawska, Lech Nieżurawski", title = "Jakość żywności a preferencje konsumentów ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "2002 / Tom 32", pages = "267 - 278" }