Katarzyna Potaczała-Perz
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Style przywiązania kształtowane w rodzinie i ich wpływ na rozwój emocjonalny dziecka Opublikowano w: Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne 2018 / Tom 11 (1) / s. 109 - 1252018CZYSTY TEKST
Katarzyna Potaczała-Perz, Style przywiązania kształtowane w rodzinie i ich wpływ na rozwój emocjonalny dziecka , Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne, 2018 / Tom 11 (1), s. 109 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potaczała-Perz", title = "Style przywiązania kształtowane w rodzinie i ich wpływ na rozwój emocjonalny dziecka ", journal = "Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne", issue = "2018 / Tom 11 (1)", pages = "109 - 125" }
-
Mediacja w profilaktyce szkolnej Opublikowano w: Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation) 2014 / Tom 6 / s. 135 - 1502014CZYSTY TEKST
Katarzyna Potaczała-Perz, Monika Wojtkowiak, Mediacja w profilaktyce szkolnej, Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation), 2014 / Tom 6, s. 135 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potaczała-Perz, Monika Wojtkowiak", title = "Mediacja w profilaktyce szkolnej", journal = "Resocjalizacja Polska (Polish Journal of Social Rehabilitation)", issue = "2014 / Tom 6", pages = "135 - 150" }
-
Między poradnictwem a mediacją w aspekcie działalności schronisk dla nieletnich Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2014 / Tom 24 / s. 309 - 3232014CZYSTY TEKST
Katarzyna Potaczała-Perz, Monika Wojtkowiak, Między poradnictwem a mediacją w aspekcie działalności schronisk dla nieletnich , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 309 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potaczała-Perz, Monika Wojtkowiak", title = "Między poradnictwem a mediacją w aspekcie działalności schronisk dla nieletnich ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "309 - 323" }