Katarzyna Żak
10 artykuły w 5 czasopismach
-
The evaluation of the digital competences of Poland and Polish enterprises in the concept of the multi-criteria measurement of digitization Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2016 / Numer 123 / s. 109 - 1172016CZYSTY TEKST
Katarzyna Żak, The evaluation of the digital competences of Poland and Polish enterprises in the concept of the multi-criteria measurement of digitization, Ekonomiczne Problemy Usług, 2016 / Numer 123, s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Żak", title = "The evaluation of the digital competences of Poland and Polish enterprises in the concept of the multi-criteria measurement of digitization", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2016 / Numer 123", pages = "109 - 117" }
-
The diagnosis of the use of social media in building an enterprise’s relationships with customers: Poland and the European Union Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias 2016 / Tom 10 / s. 143 - 1562016CZYSTY TEKST
Katarzyna Żak, The diagnosis of the use of social media in building an enterprise’s relationships with customers: Poland and the European Union, Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias, 2016 / Tom 10, s. 143 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Żak", title = "The diagnosis of the use of social media in building an enterprise’s relationships with customers: Poland and the European Union", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes Oikonomias", issue = "2016 / Tom 10", pages = "143 - 156" }
-
Mecenat artystyczny Izabeli z Flemingów Czartoryskiej Opublikowano w: Koło Historii : materiały Koła Naukowego Historyków Studentów Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej 2004 / Tom 8 / s. 181 - 2022004CZYSTY TEKST
Katarzyna Żak, Mecenat artystyczny Izabeli z Flemingów Czartoryskiej , Koło Historii : materiały Koła Naukowego Historyków Studentów Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2004 / Tom 8, s. 181 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Żak", title = "Mecenat artystyczny Izabeli z Flemingów Czartoryskiej ", journal = "Koło Historii : materiały Koła Naukowego Historyków Studentów Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej", issue = "2004 / Tom 8", pages = "181 - 202" }
-
Polski James Dean i komuniści : stosunek władz PRL do Marka Hłaski po wyjeździe pisarza za granicę 1958-1969 Opublikowano w: Koło Historii : materiały Koła Naukowego Historyków Studentów Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej 2003 / Tom 7 / s. 195 - 2112003CZYSTY TEKST
Katarzyna Żak, Polski James Dean i komuniści : stosunek władz PRL do Marka Hłaski po wyjeździe pisarza za granicę 1958-1969 , Koło Historii : materiały Koła Naukowego Historyków Studentów Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2003 / Tom 7, s. 195 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Żak", title = "Polski James Dean i komuniści : stosunek władz PRL do Marka Hłaski po wyjeździe pisarza za granicę 1958-1969 ", journal = "Koło Historii : materiały Koła Naukowego Historyków Studentów Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej", issue = "2003 / Tom 7", pages = "195 - 211" }
-
Media społecznościowe jako narzędzie budowania relacji przedsięborstwa z klientem Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2015 / Numer 117 / s. 307 - 3162015CZYSTY TEKST
Katarzyna Żak, Media społecznościowe jako narzędzie budowania relacji przedsięborstwa z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2015 / Numer 117, s. 307 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Żak", title = "Media społecznościowe jako narzędzie budowania relacji przedsięborstwa z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2015 / Numer 117", pages = "307 - 316" }
-
Rola komunikacji elektronicznej w tworzeniu relacji przedsiębiorstwa z klientem Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 105 / s. 383 - 3922013CZYSTY TEKST
Katarzyna Żak, Rola komunikacji elektronicznej w tworzeniu relacji przedsiębiorstwa z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 105, s. 383 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Żak", title = "Rola komunikacji elektronicznej w tworzeniu relacji przedsiębiorstwa z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 105", pages = "383 - 392" }
-
Controlling operacyjny a kształtowanie cash flow i płynności finansowej przedsiębiorstwa Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 44, cz. 2 / s. 401 - 4082009CZYSTY TEKST
Katarzyna Żak, Controlling operacyjny a kształtowanie cash flow i płynności finansowej przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 2, s. 401 - 408
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Żak", title = "Controlling operacyjny a kształtowanie cash flow i płynności finansowej przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 2", pages = "401 - 408" }
-
Orientacja na klienta a problem wykluczenia cyfrowego Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2013 / Tom 64 / Numer 1 / s. 541 - 5512013CZYSTY TEKST
Katarzyna Żak, Orientacja na klienta a problem wykluczenia cyfrowego , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2013 / Tom 64 / Numer 1, s. 541 - 551
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Żak", title = "Orientacja na klienta a problem wykluczenia cyfrowego ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2013 / Tom 64 / Numer 1", pages = "541 - 551" }
-
Przedsiębiorstwo ery nowej gospodarki Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2008 / Tom 6 / s. 619 - 6272008CZYSTY TEKST
Katarzyna Żak, Przedsiębiorstwo ery nowej gospodarki, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008 / Tom 6, s. 619 - 627
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Żak", title = "Przedsiębiorstwo ery nowej gospodarki", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2008 / Tom 6", pages = "619 - 627" }
-
Zaufanie i zaangażowanie jako determinanty budowania wartości klienta oraz wartości przedsiębiorstwa Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2012 / Tom 55 / s. 733 - 7542012CZYSTY TEKST
Katarzyna Żak, Zaufanie i zaangażowanie jako determinanty budowania wartości klienta oraz wartości przedsiębiorstwa, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2012 / Tom 55, s. 733 - 754
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Żak", title = "Zaufanie i zaangażowanie jako determinanty budowania wartości klienta oraz wartości przedsiębiorstwa", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2012 / Tom 55", pages = "733 - 754" }