Aneta Duda
5 artykuły w 4 czasopismach
-
Reklama w teorii kultury – przegląd wybranych stanowisk Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2005 / Numer 1 / s. 32 - 472005CZYSTY TEKST
Aneta Duda, Reklama w teorii kultury – przegląd wybranych stanowisk, Kultura i Edukacja, 2005 / Numer 1, s. 32 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Duda", title = "Reklama w teorii kultury – przegląd wybranych stanowisk", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2005 / Numer 1", pages = "32 - 47" }
-
"Rodzina-dziecko-media", pod red. Leona Dyczewskiego, Lublin 2005 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2006 / Numer 2 (34) / s. 145 - 1522006CZYSTY TEKST
Aneta Duda, Leon Dyczewski, "Rodzina-dziecko-media", pod red. Leona Dyczewskiego, Lublin 2005 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 145 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Duda, Leon Dyczewski", title = ""Rodzina-dziecko-media", pod red. Leona Dyczewskiego, Lublin 2005 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "145 - 152" }
-
Dyskurs blogów modowych - między kooperacją a kooptacją Opublikowano w: Autobiografia. Literatura. Kultura. Media 2019 / Numer 1 (12) / s. 211 - 2302019CZYSTY TEKST
Aneta Duda, Dyskurs blogów modowych - między kooperacją a kooptacją , Autobiografia. Literatura. Kultura. Media, 2019 / Numer 1 (12), s. 211 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Duda", title = "Dyskurs blogów modowych - między kooperacją a kooptacją ", journal = "Autobiografia. Literatura. Kultura. Media", issue = "2019 / Numer 1 (12)", pages = "211 - 230" }
-
Transformacja znaczenia public relations w marketingu terytorialnym Opublikowano w: Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2011 / Tom 7 / s. 273 - 2772011CZYSTY TEKST
Bożena Brzostowska, Aneta Duda, Transformacja znaczenia public relations w marketingu terytorialnym, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2011 / Tom 7, s. 273 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Brzostowska, Aneta Duda", title = "Transformacja znaczenia public relations w marketingu terytorialnym", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2011 / Tom 7", pages = "273 - 277" }
-
Czym się bawić? Funkcje marek dla dzieci : raport z badań siedmiolatków Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2014 / Numer 3 / s. 288 - 3122014CZYSTY TEKST
Aneta Duda, Czym się bawić? Funkcje marek dla dzieci : raport z badań siedmiolatków, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 3, s. 288 - 312
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Duda", title = "Czym się bawić? Funkcje marek dla dzieci : raport z badań siedmiolatków", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 3", pages = "288 - 312" }