Bożena Brzostowska
6 artykuły w 1 czasopismach
-
Przeobrażenia telewizji w czasach popkultury Opublikowano w: Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2014 / Tom 10 / Numer 4 / s. 79 - 852014CZYSTY TEKST
Bożena Brzostowska, Wiesław Godzic, Przeobrażenia telewizji w czasach popkultury, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2014 / Tom 10 / Numer 4, s. 79 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Brzostowska, Wiesław Godzic", title = "Przeobrażenia telewizji w czasach popkultury", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 4", pages = "79 - 85" }
-
Custom publishing - pomiędzy dziennikarstwem a reklamą : wybrane aspekty analizy zawartości biuletynu firmowego "LeoPolonia" Opublikowano w: Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2010 / Tom 6 / s. 137 - 1512010CZYSTY TEKST
Bożena Brzostowska, Custom publishing - pomiędzy dziennikarstwem a reklamą : wybrane aspekty analizy zawartości biuletynu firmowego "LeoPolonia", Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2010 / Tom 6, s. 137 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Brzostowska", title = "Custom publishing - pomiędzy dziennikarstwem a reklamą : wybrane aspekty analizy zawartości biuletynu firmowego "LeoPolonia"", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2010 / Tom 6", pages = "137 - 151" }
-
Próba demistyfikacji postpolitycznej iluzji Opublikowano w: Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2010 / Tom 6 / s. 176 - 1802010CZYSTY TEKST
Bożena Brzostowska, Michał Karnowski, Eryk Mistewicz, Próba demistyfikacji postpolitycznej iluzji, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2010 / Tom 6, s. 176 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Brzostowska, Michał Karnowski, Eryk Mistewicz", title = "Próba demistyfikacji postpolitycznej iluzji", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2010 / Tom 6", pages = "176 - 180" }
-
Dyskurs medialny w najnowszej refleksji metodologicznej (The position of media discourse in contemporary methodological issues) Opublikowano w: Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2012 / Tom 8 / s. 215 - 2202012CZYSTY TEKST
Bożena Brzostowska, Michał Krzyżanowski, Ruth Wodak, Dyskurs medialny w najnowszej refleksji metodologicznej (The position of media discourse in contemporary methodological issues), Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2012 / Tom 8, s. 215 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Brzostowska, Michał Krzyżanowski, Ruth Wodak", title = "Dyskurs medialny w najnowszej refleksji metodologicznej (The position of media discourse in contemporary methodological issues)", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2012 / Tom 8", pages = "215 - 220" }
-
Zderzenie wiary? : terroryzm w dyskursie katolickim na przykładzie "Tygodnika Powszechnego" Opublikowano w: Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2009 / Tom 5 / s. 255 - 2672009CZYSTY TEKST
Bożena Brzostowska, Zderzenie wiary? : terroryzm w dyskursie katolickim na przykładzie "Tygodnika Powszechnego", Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2009 / Tom 5, s. 255 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Brzostowska", title = "Zderzenie wiary? : terroryzm w dyskursie katolickim na przykładzie "Tygodnika Powszechnego"", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2009 / Tom 5", pages = "255 - 267" }
-
Transformacja znaczenia public relations w marketingu terytorialnym Opublikowano w: Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2011 / Tom 7 / s. 273 - 2772011CZYSTY TEKST
Bożena Brzostowska, Aneta Duda, Transformacja znaczenia public relations w marketingu terytorialnym, Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2011 / Tom 7, s. 273 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Brzostowska, Aneta Duda", title = "Transformacja znaczenia public relations w marketingu terytorialnym", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2011 / Tom 7", pages = "273 - 277" }