-
"Oblicza przestrzeni informacyjnej w dobie Web 2.0", red. Katarzyna Domańska, Ewa Głowacka, Paweł Marczec, Bydgoszcz 2016 : [recenzja] Opublikowano w: Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media 2017 / Numer 4 (27) / s. 167 - 1732017CZYSTY TEKST
Katarzyna Domańska, Ewa Głowacka, Paweł Marzec, "Oblicza przestrzeni informacyjnej w dobie Web 2.0", red. Katarzyna Domańska, Ewa Głowacka, Paweł Marczec, Bydgoszcz 2016 : [recenzja], Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media, 2017 / Numer 4 (27), s. 167 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Domańska, Ewa Głowacka, Paweł Marzec", title = ""Oblicza przestrzeni informacyjnej w dobie Web 2.0", red. Katarzyna Domańska, Ewa Głowacka, Paweł Marczec, Bydgoszcz 2016 : [recenzja]", journal = "Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media", issue = "2017 / Numer 4 (27)", pages = "167 - 173" }
-
Wpływ rozwoju podejść jakościowych prowadzących do kompleksowego zarządzania jakością (TQM) na bibliotekoznawstwo i informację naukową / Ewa Głowacka. Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Bibliologia 1998 / Tom 2-3 (328) / s. 535 - 5511998CZYSTY TEKST
Ewa Głowacka, Wpływ rozwoju podejść jakościowych prowadzących do kompleksowego zarządzania jakością (TQM) na bibliotekoznawstwo i informację naukową / Ewa Głowacka., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Bibliologia, 1998 / Tom 2-3 (328), s. 535 - 551
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Głowacka", title = "Wpływ rozwoju podejść jakościowych prowadzących do kompleksowego zarządzania jakością (TQM) na bibliotekoznawstwo i informację naukową / Ewa Głowacka.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Bibliologia", issue = "1998 / Tom 2-3 (328)", pages = "535 - 551" }
-
SERVQUAL : metoda oceny subiektywnych odczuć użytkowników w zakresie jakości obsługi biblioteczno-informacyjnej / Ewa Głowacka. Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Bibliologia 2000 / Tom 4 (340) / s. 335 - 3392000CZYSTY TEKST
Ewa Głowacka, SERVQUAL : metoda oceny subiektywnych odczuć użytkowników w zakresie jakości obsługi biblioteczno-informacyjnej / Ewa Głowacka., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Bibliologia, 2000 / Tom 4 (340), s. 335 - 339
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Głowacka", title = "SERVQUAL : metoda oceny subiektywnych odczuć użytkowników w zakresie jakości obsługi biblioteczno-informacyjnej / Ewa Głowacka.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Bibliologia", issue = "2000 / Tom 4 (340)", pages = "335 - 339" }
-
Wprowadzenie do QA i TQM w odniesieniu do instytucji biblioteczno-informacyjnych Opublikowano w: Bibliotekarz Podlaski. Ogólnopolskie Naukowe Pismo Bibliotekoznawcze i Bibliologiczne 2002 / Numer 4 / s. 102 - 1102002CZYSTY TEKST
Ewa Głowacka, Wprowadzenie do QA i TQM w odniesieniu do instytucji biblioteczno-informacyjnych, Bibliotekarz Podlaski. Ogólnopolskie Naukowe Pismo Bibliotekoznawcze i Bibliologiczne, 2002 / Numer 4, s. 102 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Głowacka", title = "Wprowadzenie do QA i TQM w odniesieniu do instytucji biblioteczno-informacyjnych", journal = "Bibliotekarz Podlaski. Ogólnopolskie Naukowe Pismo Bibliotekoznawcze i Bibliologiczne", issue = "2002 / Numer 4", pages = "102 - 110" }
-
Badania wartości ekonomicznej usług biblioteczno-informacyjnych i ich wpływu na otoczenie Opublikowano w: Biblioteka 2011 / Tom 15 (24) / s. 217 - 2302011CZYSTY TEKST
Ewa Głowacka, Badania wartości ekonomicznej usług biblioteczno-informacyjnych i ich wpływu na otoczenie, Biblioteka, 2011 / Tom 15 (24), s. 217 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Głowacka", title = "Badania wartości ekonomicznej usług biblioteczno-informacyjnych i ich wpływu na otoczenie", journal = "Biblioteka", issue = "2011 / Tom 15 (24)", pages = "217 - 230" }
-
Strategia zarządzania totalnego (TQM) w bibliotekach / Ewa Głowacka. Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Bibliologia 1996 / Tom 1 (306) / s. 7 - 231996CZYSTY TEKST
Ewa Głowacka, Strategia zarządzania totalnego (TQM) w bibliotekach / Ewa Głowacka., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Bibliologia, 1996 / Tom 1 (306), s. 7 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Głowacka", title = "Strategia zarządzania totalnego (TQM) w bibliotekach / Ewa Głowacka.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Bibliologia", issue = "1996 / Tom 1 (306)", pages = "7 - 23" }
-
"College and university archives: selected readings", Chicago 1979 : [recenzja] / Ewa Głowacka. Opublikowano w: Archeion : czasopismo naukowe poświęcone sprawom archiwalnym 1986 / Tom 81 / s. 213 - 2161986CZYSTY TEKST
Ewa Głowacka, "College and university archives: selected readings", Chicago 1979 : [recenzja] / Ewa Głowacka., Archeion : czasopismo naukowe poświęcone sprawom archiwalnym, 1986 / Tom 81, s. 213 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Głowacka", title = ""College and university archives: selected readings", Chicago 1979 : [recenzja] / Ewa Głowacka.", journal = "Archeion : czasopismo naukowe poświęcone sprawom archiwalnym", issue = "1986 / Tom 81", pages = "213 - 216" }
-
Wprowadzenie do QA i TQM w odniesieniu do instytucji biblioteczno-informacyjnych Opublikowano w: Biuletyn EBIB 2002 / Numer 1 (30) / s. 12002CZYSTY TEKST
Ewa Głowacka, Wprowadzenie do QA i TQM w odniesieniu do instytucji biblioteczno-informacyjnych, Biuletyn EBIB, 2002 / Numer 1 (30), s. 1
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Głowacka", title = "Wprowadzenie do QA i TQM w odniesieniu do instytucji biblioteczno-informacyjnych", journal = "Biuletyn EBIB", issue = "2002 / Numer 1 (30)", pages = "1" }
-
Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) w sferze usług biblioteczno-informacyjnych Opublikowano w: Biuletyn EBIB 2000 / Numer 7 (16) / s. 12000CZYSTY TEKST
Ewa Głowacka, Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) w sferze usług biblioteczno-informacyjnych , Biuletyn EBIB, 2000 / Numer 7 (16), s. 1
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Głowacka", title = "Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) w sferze usług biblioteczno-informacyjnych ", journal = "Biuletyn EBIB", issue = "2000 / Numer 7 (16)", pages = "1" }