Małgorzata Żytko
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Pakiet edukacyjny „Gramy w piktogramy” – pomysł na wspieranie edukacji matematycznej dzieci i jego wykorzystanie w praktyce szkolnej Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2014 / Tom 10 / Numer 1(24) / s. 48 - 582014CZYSTY TEKST
Mirosław Dąbrowski, Małgorzata Żytko, Pakiet edukacyjny „Gramy w piktogramy” – pomysł na wspieranie edukacji matematycznej dzieci i jego wykorzystanie w praktyce szkolnej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 48 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Dąbrowski, Małgorzata Żytko", title = "Pakiet edukacyjny „Gramy w piktogramy” – pomysł na wspieranie edukacji matematycznej dzieci i jego wykorzystanie w praktyce szkolnej", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "48 - 58" }
-
Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów (OBUT) - pedagogiczny eksperyment z "politycznymi konsekwencjami" Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2013 / Numer 4 (64) / s. 101 - 1162013CZYSTY TEKST
Małgorzata Żytko, Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów (OBUT) - pedagogiczny eksperyment z "politycznymi konsekwencjami" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 4 (64), s. 101 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Żytko", title = "Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów (OBUT) - pedagogiczny eksperyment z "politycznymi konsekwencjami" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 4 (64)", pages = "101 - 116" }
-
Aktywność pisarska dzieci w szkole – o rozwoju umiejętności językowych we wczesnej edukacji Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2011 / Tom 20 / s. 233 - 2582011CZYSTY TEKST
Małgorzata Żytko, Aktywność pisarska dzieci w szkole – o rozwoju umiejętności językowych we wczesnej edukacji, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 233 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Żytko", title = "Aktywność pisarska dzieci w szkole – o rozwoju umiejętności językowych we wczesnej edukacji", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "233 - 258" }