Emilia Musiał
9 artykuły w 4 czasopismach
-
Edukacja – może inaczej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2017 / Tom 15 / s. 27 - 362017CZYSTY TEKST
Emilia Musiał, Edukacja – może inaczej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 27 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Musiał", title = "Edukacja – może inaczej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "27 - 36" }
-
Nowe trendy w edukacji - koncepcja "głębokiego uczenia się" Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2018 / Tom 16 / s. 55 - 642018CZYSTY TEKST
Emilia Musiał, Nowe trendy w edukacji - koncepcja "głębokiego uczenia się", Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 55 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Musiał", title = "Nowe trendy w edukacji - koncepcja "głębokiego uczenia się"", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "55 - 64" }
-
Jak zwiększyć aktywność współczesnego ucznia? Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 2(12) / s. 87 - 932015CZYSTY TEKST
Emilia Musiał, Jak zwiększyć aktywność współczesnego ucznia?, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 2(12), s. 87 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Musiał", title = "Jak zwiększyć aktywność współczesnego ucznia?", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 2(12)", pages = "87 - 93" }
-
Students' Opinion on Compulsory Distance Learning at the Pedagogical University of Kraków Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia 2020 / Tom 10 / s. 93 - 1022020CZYSTY TEKST
Emilia Musiał, Students' Opinion on Compulsory Distance Learning at the Pedagogical University of Kraków , Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia, 2020 / Tom 10, s. 93 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Musiał", title = "Students' Opinion on Compulsory Distance Learning at the Pedagogical University of Kraków ", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia", issue = "2020 / Tom 10", pages = "93 - 102" }
-
Nauczyciel w "budzącej się szkole" = Teacher in "Waking up School" Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 3(21) / s. 198 - 2042017CZYSTY TEKST
Emilia Musiał, Nauczyciel w "budzącej się szkole" = Teacher in "Waking up School", Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 3(21), s. 198 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Musiał", title = "Nauczyciel w "budzącej się szkole" = Teacher in "Waking up School"", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 3(21)", pages = "198 - 204" }
-
Relacje uczeń–nauczyciel kluczem do udanego nauczania Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 3(17) / s. 221 - 2262016CZYSTY TEKST
Emilia Musiał, Relacje uczeń–nauczyciel kluczem do udanego nauczania, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 3(17), s. 221 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Musiał", title = "Relacje uczeń–nauczyciel kluczem do udanego nauczania", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 3(17)", pages = "221 - 226" }
-
Smartfonizacja edukacji : szanse i bariery Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 3(25) / s. 233 - 2382018CZYSTY TEKST
Emilia Musiał, Smartfonizacja edukacji : szanse i bariery, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 3(25), s. 233 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Musiał", title = "Smartfonizacja edukacji : szanse i bariery", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 3(25)", pages = "233 - 238" }
-
"Człowiek - Media - Edukacja", red. Janusz Morbitzer, Danuta Morańska, Emilia Musiał, Dąbrowa Górnicza 2017 : [recenzja] Opublikowano w: Biblioteka 2018 / Tom 22 (31) / s. 263 - 2692018CZYSTY TEKST
Danuta Morańska, Janusz Morbitzer, Emilia Musiał, Jacek Wojciechowski, "Człowiek - Media - Edukacja", red. Janusz Morbitzer, Danuta Morańska, Emilia Musiał, Dąbrowa Górnicza 2017 : [recenzja] , Biblioteka, 2018 / Tom 22 (31), s. 263 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Morańska, Janusz Morbitzer, Emilia Musiał, Jacek Wojciechowski", title = ""Człowiek - Media - Edukacja", red. Janusz Morbitzer, Danuta Morańska, Emilia Musiał, Dąbrowa Górnicza 2017 : [recenzja] ", journal = "Biblioteka", issue = "2018 / Tom 22 (31)", pages = "263 - 269" }
-
Aplikacje mobilne w edukacji - potrzeba czy moda? = Mobile Applications in Education - Requirement or Vogue? Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 2(28) / s. 277 - 2832019CZYSTY TEKST
Emilia Musiał, Aplikacje mobilne w edukacji - potrzeba czy moda? = Mobile Applications in Education - Requirement or Vogue?, Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 2(28), s. 277 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Emilia Musiał", title = "Aplikacje mobilne w edukacji - potrzeba czy moda? = Mobile Applications in Education - Requirement or Vogue?", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 2(28)", pages = "277 - 283" }