Janusz Morbitzer
10 artykuły w 6 czasopismach
-
Rozważania o szkolnym obowiązku dziecka w kontekście społecznej debaty i wyników badań Opublikowano w: Problemy Współczesnej Pedagogiki 2016 / Tom 2 / Numer 1 / s. 17 - 282016CZYSTY TEKST
Janusz Morbitzer, Joanna Nowak, Rozważania o szkolnym obowiązku dziecka w kontekście społecznej debaty i wyników badań, Problemy Współczesnej Pedagogiki, 2016 / Tom 2 / Numer 1, s. 17 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Morbitzer, Joanna Nowak", title = "Rozważania o szkolnym obowiązku dziecka w kontekście społecznej debaty i wyników badań", journal = "Problemy Współczesnej Pedagogiki", issue = "2016 / Tom 2 / Numer 1", pages = "17 - 28" }
-
Współczesna przestrzeń obecności człowieka – między realnością a wirtualnością Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2016 / Tom 13 / s. 59 - 682016CZYSTY TEKST
Janusz Morbitzer, Współczesna przestrzeń obecności człowieka – między realnością a wirtualnością, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2016 / Tom 13, s. 59 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Morbitzer", title = "Współczesna przestrzeń obecności człowieka – między realnością a wirtualnością", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2016 / Tom 13", pages = "59 - 68" }
-
New Faces of a Contemporary Student - Digital E-Migrant Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2019 / Tom 19 / s. 63 - 752019CZYSTY TEKST
Janusz Morbitzer, New Faces of a Contemporary Student - Digital E-Migrant, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2019 / Tom 19, s. 63 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Morbitzer", title = "New Faces of a Contemporary Student - Digital E-Migrant", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2019 / Tom 19", pages = "63 - 75" }
-
Współczesny uczeń jako Homo mediens – edukacyjne implikacje Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2017 / Tom 14 / s. 71 - 822017CZYSTY TEKST
Janusz Morbitzer, Współczesny uczeń jako Homo mediens – edukacyjne implikacje, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Morbitzer", title = "Współczesny uczeń jako Homo mediens – edukacyjne implikacje", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "71 - 82" }
-
Into Idiocracy - Pedagogical Reflection on the Epidemic of Stupidity in the Generation of the Internet Era Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2018 / Tom 17 / s. 125 - 1372018CZYSTY TEKST
Janusz Morbitzer, Into Idiocracy - Pedagogical Reflection on the Epidemic of Stupidity in the Generation of the Internet Era , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 17, s. 125 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Morbitzer", title = "Into Idiocracy - Pedagogical Reflection on the Epidemic of Stupidity in the Generation of the Internet Era ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 17", pages = "125 - 137" }
-
Z metodyki wykorzystywania komputerów w edukacji Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2004 / Tom 1 / s. 128 - 1402004CZYSTY TEKST
Janusz Morbitzer, Z metodyki wykorzystywania komputerów w edukacji, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 1, s. 128 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Morbitzer", title = "Z metodyki wykorzystywania komputerów w edukacji", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 1", pages = "128 - 140" }
-
CZYSTY TEKST
Janusz Morbitzer, Świat wartości w internecie, Dydaktyka Informatyki, 2004 / Tom 2, s. 175 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Morbitzer", title = "Świat wartości w internecie", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2004 / Tom 2", pages = "175 - 186" }
-
Mikrokomputer jako narzędzie nauczania Opublikowano w: Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli 1993 / Tom 36 / Numer 4 / s. 220 - 2281993CZYSTY TEKST
Janusz Morbitzer, Mikrokomputer jako narzędzie nauczania , Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli, 1993 / Tom 36 / Numer 4, s. 220 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Morbitzer", title = "Mikrokomputer jako narzędzie nauczania ", journal = "Wiadomości Historyczne : czasopismo dla nauczycieli", issue = "1993 / Tom 36 / Numer 4", pages = "220 - 228" }
-
"Człowiek - Media - Edukacja", red. Janusz Morbitzer, Danuta Morańska, Emilia Musiał, Dąbrowa Górnicza 2017 : [recenzja] Opublikowano w: Biblioteka 2018 / Tom 22 (31) / s. 263 - 2692018CZYSTY TEKST
Danuta Morańska, Janusz Morbitzer, Emilia Musiał, Jacek Wojciechowski, "Człowiek - Media - Edukacja", red. Janusz Morbitzer, Danuta Morańska, Emilia Musiał, Dąbrowa Górnicza 2017 : [recenzja] , Biblioteka, 2018 / Tom 22 (31), s. 263 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Morańska, Janusz Morbitzer, Emilia Musiał, Jacek Wojciechowski", title = ""Człowiek - Media - Edukacja", red. Janusz Morbitzer, Danuta Morańska, Emilia Musiał, Dąbrowa Górnicza 2017 : [recenzja] ", journal = "Biblioteka", issue = "2018 / Tom 22 (31)", pages = "263 - 269" }
-
O nowej przestrzeni edukacyjnej w hybrydowym świecie Opublikowano w: Labor et Educatio 2015 / Tom 3 / s. 411 - 4302015CZYSTY TEKST
Janusz Morbitzer, O nowej przestrzeni edukacyjnej w hybrydowym świecie, Labor et Educatio, 2015 / Tom 3, s. 411 - 430
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Morbitzer", title = "O nowej przestrzeni edukacyjnej w hybrydowym świecie", journal = "Labor et Educatio", issue = "2015 / Tom 3", pages = "411 - 430" }