Joanna Petrykowska
12 artykuły w 3 czasopismach
-
Zachowania młodych polskich konsumentów na rynku żywności ekologicznej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 23 - 372014CZYSTY TEKST
Iwona Escher, Joanna Petrykowska, Zachowania młodych polskich konsumentów na rynku żywności ekologicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 23 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Escher, Joanna Petrykowska", title = "Zachowania młodych polskich konsumentów na rynku żywności ekologicznej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "23 - 37" }
-
Działania promocyjne realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne - wyniki badania Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 71 - 822012CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Działania promocyjne realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne - wyniki badania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Działania promocyjne realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne - wyniki badania", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "71 - 82" }
-
Uwarunkowania rozwoju cukrownictwa w Polsce Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 1996 / Tom 27 / s. 113 - 1291996CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Alina Rocka, Marian Rosik, Eulalia Skawińska, Uwarunkowania rozwoju cukrownictwa w Polsce , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 1996 / Tom 27, s. 113 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska, Alina Rocka, Marian Rosik, Eulalia Skawińska", title = "Uwarunkowania rozwoju cukrownictwa w Polsce ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "1996 / Tom 27", pages = "113 - 129" }
-
Komplementarność ilościowych i jakościowych badań marketingowych Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 2000 / Tom 30 / s. 123 - 1342000CZYSTY TEKST
Iwona Escher, Joanna Petrykowska, Komplementarność ilościowych i jakościowych badań marketingowych , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 2000 / Tom 30, s. 123 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Escher, Joanna Petrykowska", title = "Komplementarność ilościowych i jakościowych badań marketingowych ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "2000 / Tom 30", pages = "123 - 134" }
-
Polityka produktu realizowana w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badania Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 33 / s. 149 - 1592014CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Polityka produktu realizowana w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 149 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Polityka produktu realizowana w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badania", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "149 - 159" }
-
Strategie konkurencji w sektorze mleczarskim Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 2001 / Tom 31 / s. 181 - 1882001CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Strategie konkurencji w sektorze mleczarskim , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 2001 / Tom 31, s. 181 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Strategie konkurencji w sektorze mleczarskim ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "2001 / Tom 31", pages = "181 - 188" }
-
Wybrane działania marketingowe realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 185 - 1932011CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Wybrane działania marketingowe realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 185 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Wybrane działania marketingowe realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "185 - 193" }
-
Czynniki determinujące wybór oferty biura podróży – wyniki badania Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / s. 195 - 2022010CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Czynniki determinujące wybór oferty biura podróży – wyniki badania , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 195 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Czynniki determinujące wybór oferty biura podróży – wyniki badania ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "195 - 202" }
-
Rola obsługi klienta w budowaniu więzi z klientami Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 199 - 2022006CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Rola obsługi klienta w budowaniu więzi z klientami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 199 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Rola obsługi klienta w budowaniu więzi z klientami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "199 - 202" }
-
Zastosowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonujących na terenie Polski Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 22 / s. 287 - 2952011CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Zastosowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonujących na terenie Polski, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 287 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Zastosowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonujących na terenie Polski", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "287 - 295" }
-
Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców : wyniki badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 455 - 4612010CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców : wyniki badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 455 - 461
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców : wyniki badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "455 - 461" }
-
Marketing partnerski a CRM Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 497 - 5012009CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Marketing partnerski a CRM, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 497 - 501
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Marketing partnerski a CRM", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "497 - 501" }