Iwona Escher
8 artykuły w 4 czasopismach
-
Zachowania młodych polskich konsumentów na rynku żywności ekologicznej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 23 - 372014CZYSTY TEKST
Iwona Escher, Joanna Petrykowska, Zachowania młodych polskich konsumentów na rynku żywności ekologicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 23 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Escher, Joanna Petrykowska", title = "Zachowania młodych polskich konsumentów na rynku żywności ekologicznej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "23 - 37" }
-
E-services : concept, specificity, and marketing elements to create their value Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 5 (46) / s. 97 - 1082016CZYSTY TEKST
Paweł Brzustewicz, Iwona Escher, E-services : concept, specificity, and marketing elements to create their value, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 5 (46), s. 97 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Brzustewicz, Iwona Escher", title = "E-services : concept, specificity, and marketing elements to create their value", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 5 (46)", pages = "97 - 108" }
-
Cyfrowe wykluczenie polskich seniorów jako bariera w realizacji badań marketingowych prowadzonych w Polsce Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 33 / s. 117 - 1342014CZYSTY TEKST
Iwona Escher, Cyfrowe wykluczenie polskich seniorów jako bariera w realizacji badań marketingowych prowadzonych w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 117 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Escher", title = "Cyfrowe wykluczenie polskich seniorów jako bariera w realizacji badań marketingowych prowadzonych w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "117 - 134" }
-
Komplementarność ilościowych i jakościowych badań marketingowych Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 2000 / Tom 30 / s. 123 - 1342000CZYSTY TEKST
Iwona Escher, Joanna Petrykowska, Komplementarność ilościowych i jakościowych badań marketingowych , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 2000 / Tom 30, s. 123 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Escher, Joanna Petrykowska", title = "Komplementarność ilościowych i jakościowych badań marketingowych ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "2000 / Tom 30", pages = "123 - 134" }
-
Rekrutacja uczestników wywiadów grupowych Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 2000 / Tom 30 / s. 195 - 2042000CZYSTY TEKST
Iwona Escher, Rekrutacja uczestników wywiadów grupowych , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 2000 / Tom 30, s. 195 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Escher", title = "Rekrutacja uczestników wywiadów grupowych ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "2000 / Tom 30", pages = "195 - 204" }
-
Standardy etycznego postępowania w dziedzinie badań marketingowych w Polsce Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 2002 / Tom 32 / s. 209 - 2232002CZYSTY TEKST
Iwona Escher, Standardy etycznego postępowania w dziedzinie badań marketingowych w Polsce , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 2002 / Tom 32, s. 209 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Escher", title = "Standardy etycznego postępowania w dziedzinie badań marketingowych w Polsce ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "2002 / Tom 32", pages = "209 - 223" }
-
Wyróżniki marketingowego lub rynkowego zorientowania w przedsiębiorstwach prowadzących działalność usługową na terenie Polski Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 22 / s. 241 - 2512011CZYSTY TEKST
Iwona Escher, Wyróżniki marketingowego lub rynkowego zorientowania w przedsiębiorstwach prowadzących działalność usługową na terenie Polski, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 241 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Escher", title = "Wyróżniki marketingowego lub rynkowego zorientowania w przedsiębiorstwach prowadzących działalność usługową na terenie Polski", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "241 - 251" }
-
Kształtowanie postaw i zachowań pracowników sprzyjających budowaniu pozytywnych relacji z klientami organizacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 332 - 3372006CZYSTY TEKST
Iwona Escher, Kształtowanie postaw i zachowań pracowników sprzyjających budowaniu pozytywnych relacji z klientami organizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 332 - 337
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Escher", title = "Kształtowanie postaw i zachowań pracowników sprzyjających budowaniu pozytywnych relacji z klientami organizacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "332 - 337" }