Agnieszka Głowala
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Doświadczanie podmiotowości w praktyce edukacyjnej w opinii uczniów szkoły podstawowej Opublikowano w: Społeczeństwo. Edukacja. Język 2016 / Tom 4 / s. 139 - 1482016CZYSTY TEKST
Agnieszka Głowala, Doświadczanie podmiotowości w praktyce edukacyjnej w opinii uczniów szkoły podstawowej, Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2016 / Tom 4, s. 139 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Głowala", title = "Doświadczanie podmiotowości w praktyce edukacyjnej w opinii uczniów szkoły podstawowej", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2016 / Tom 4", pages = "139 - 148" }
-
Spostrzeganie błędów wychowawczych nauczycieli przez uczniów szkoły średniej = The Perception of Teachers' Pedagogic Mistakes by Secondary School Students Opublikowano w: Społeczeństwo. Edukacja. Język 2017 / Tom 5 / s. 147 - 1622017CZYSTY TEKST
Beata Cieśleńska, Agnieszka Głowala, Spostrzeganie błędów wychowawczych nauczycieli przez uczniów szkoły średniej = The Perception of Teachers' Pedagogic Mistakes by Secondary School Students, Społeczeństwo. Edukacja. Język, 2017 / Tom 5, s. 147 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Cieśleńska, Agnieszka Głowala", title = "Spostrzeganie błędów wychowawczych nauczycieli przez uczniów szkoły średniej = The Perception of Teachers' Pedagogic Mistakes by Secondary School Students", journal = "Społeczeństwo. Edukacja. Język", issue = "2017 / Tom 5", pages = "147 - 162" }