Marta Wrońska
11 artykuły w 3 czasopismach
-
Rzeczywistość generowana przez media – od technicznych środków kształcenia do pedagogiki medialnej Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 2(16) / s. 25 - 332016CZYSTY TEKST
Marta Wrońska, Rzeczywistość generowana przez media – od technicznych środków kształcenia do pedagogiki medialnej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 2(16), s. 25 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wrońska", title = "Rzeczywistość generowana przez media – od technicznych środków kształcenia do pedagogiki medialnej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 2(16)", pages = "25 - 33" }
-
Nauczyciel i uczeń wobec ery konwergencji medialnej = Teacher and Student in the Age of Media Convergence Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2020 / Tom 21 / s. 27 - 392020CZYSTY TEKST
Marta Wrońska, Nauczyciel i uczeń wobec ery konwergencji medialnej = Teacher and Student in the Age of Media Convergence , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 21, s. 27 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wrońska", title = "Nauczyciel i uczeń wobec ery konwergencji medialnej = Teacher and Student in the Age of Media Convergence ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 21", pages = "27 - 39" }
-
Przestrzeń medialna atrakcyjnym pozaszkolnym środowiskiem funkcjonowania adolescentów Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 3(13) / s. 65 - 722015CZYSTY TEKST
Marta Wrońska, Przestrzeń medialna atrakcyjnym pozaszkolnym środowiskiem funkcjonowania adolescentów, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 3(13), s. 65 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wrońska", title = "Przestrzeń medialna atrakcyjnym pozaszkolnym środowiskiem funkcjonowania adolescentów", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 3(13)", pages = "65 - 72" }
-
Kompetencje medialne wyznacznikiem konstruktywnego seniora w przestrzeni medialnej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2019 / Tom 20 / s. 71 - 792019CZYSTY TEKST
Marta Wrońska, Kompetencje medialne wyznacznikiem konstruktywnego seniora w przestrzeni medialnej , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2019 / Tom 20, s. 71 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wrońska", title = "Kompetencje medialne wyznacznikiem konstruktywnego seniora w przestrzeni medialnej ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2019 / Tom 20", pages = "71 - 79" }
-
E-meryt, czyli blogujący senior – raport z badań Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2017 / Tom 15 / s. 137 - 1442017CZYSTY TEKST
Marta Wrońska, E-meryt, czyli blogujący senior – raport z badań, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 137 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wrońska", title = "E-meryt, czyli blogujący senior – raport z badań", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "137 - 144" }
-
Blogi jako forma komunikowania w kulturze konwergencji - raport z badań własnych = Blogs as a Form of Communication in a Convergence Culture - Own Research Report Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 4(30) / s. 184 - 1912019CZYSTY TEKST
Marta Wrońska, Blogi jako forma komunikowania w kulturze konwergencji - raport z badań własnych = Blogs as a Form of Communication in a Convergence Culture - Own Research Report , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 4(30), s. 184 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wrońska", title = "Blogi jako forma komunikowania w kulturze konwergencji - raport z badań własnych = Blogs as a Form of Communication in a Convergence Culture - Own Research Report ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 4(30)", pages = "184 - 191" }
-
Pedagogika medialna - "wychodzenie poza dostarczone informacje" Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 3(25) / s. 195 - 2002018CZYSTY TEKST
Marta Wrońska, Pedagogika medialna - "wychodzenie poza dostarczone informacje", Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 3(25), s. 195 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wrońska", title = "Pedagogika medialna - "wychodzenie poza dostarczone informacje"", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 3(25)", pages = "195 - 200" }
-
Intelektualne podróże z Umberto Eco Opublikowano w: Sztuka i Filozofia / Art and Philosophy 1997 / Tom 14 / s. 199 - 2041997CZYSTY TEKST
Umberto Eco, Marta Wrońska, Intelektualne podróże z Umberto Eco, Sztuka i Filozofia / Art and Philosophy, 1997 / Tom 14, s. 199 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Umberto Eco, Marta Wrońska", title = "Intelektualne podróże z Umberto Eco", journal = "Sztuka i Filozofia / Art and Philosophy", issue = "1997 / Tom 14", pages = "199 - 204" }
-
Edukacja mobilna w szkołach ponadgimnazjalnych - raport z badań = Mobile Education in Post-Secondary Schools - Research Report Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 3(21) / s. 218 - 2242017CZYSTY TEKST
Marta Wrońska, Edukacja mobilna w szkołach ponadgimnazjalnych - raport z badań = Mobile Education in Post-Secondary Schools - Research Report, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 3(21), s. 218 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wrońska", title = "Edukacja mobilna w szkołach ponadgimnazjalnych - raport z badań = Mobile Education in Post-Secondary Schools - Research Report", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 3(21)", pages = "218 - 224" }
-
Edukacja mobilna seniorów – na przekór stereotypom Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2016 / Tom 13 / s. 249 - 2572016CZYSTY TEKST
Marta Wrońska, Edukacja mobilna seniorów – na przekór stereotypom, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2016 / Tom 13, s. 249 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wrońska", title = "Edukacja mobilna seniorów – na przekór stereotypom", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2016 / Tom 13", pages = "249 - 257" }
-
Social Impact of the Government Program "Support for Universities of the Third Age" (On the Example of the Podkarpackie Province) Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2018 / Tom 17 / s. 275 - 2842018CZYSTY TEKST
Marta Wrońska, Social Impact of the Government Program "Support for Universities of the Third Age" (On the Example of the Podkarpackie Province), Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 17, s. 275 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Wrońska", title = "Social Impact of the Government Program "Support for Universities of the Third Age" (On the Example of the Podkarpackie Province)", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 17", pages = "275 - 284" }