Michał Kowalewski
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Ocenianie uczniów we współczesnej i przyszłej praktyce edukacyjnej szkoły – szanse, zagrożenia, perspektywy Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2016 / Tom 12 / s. 21 - 322016CZYSTY TEKST
Michał Kowalewski, Ocenianie uczniów we współczesnej i przyszłej praktyce edukacyjnej szkoły – szanse, zagrożenia, perspektywy, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2016 / Tom 12, s. 21 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Kowalewski", title = "Ocenianie uczniów we współczesnej i przyszłej praktyce edukacyjnej szkoły – szanse, zagrożenia, perspektywy", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2016 / Tom 12", pages = "21 - 32" }
-
The Perspective and Conditions of Pupil Supportive Assessment in Theory and Educational School Practice Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2019 / Tom 19 / s. 51 - 612019CZYSTY TEKST
Michał Kowalewski, The Perspective and Conditions of Pupil Supportive Assessment in Theory and Educational School Practice , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2019 / Tom 19, s. 51 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Kowalewski", title = "The Perspective and Conditions of Pupil Supportive Assessment in Theory and Educational School Practice ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2019 / Tom 19", pages = "51 - 61" }
-
System oceniania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej - teoria i praktyka Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2015 / Tom 9 / s. 72 - 922015CZYSTY TEKST
Michał Kowalewski, System oceniania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej - teoria i praktyka , Kultura i Wychowanie, 2015 / Tom 9, s. 72 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Kowalewski", title = "System oceniania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej - teoria i praktyka ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2015 / Tom 9", pages = "72 - 92" }
-
Evaluation of the Education-Related Achievements of Primary School Pupils - between Supporting and Exclusion Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2019 / Tom 20 / s. 219 - 2312019CZYSTY TEKST
Michał Kowalewski, Evaluation of the Education-Related Achievements of Primary School Pupils - between Supporting and Exclusion , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2019 / Tom 20, s. 219 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Kowalewski", title = "Evaluation of the Education-Related Achievements of Primary School Pupils - between Supporting and Exclusion ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2019 / Tom 20", pages = "219 - 231" }
-
The Perspectives on Modern Art Education - between Marginalization and Globalization Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2019 / Tom 20 / s. 261 - 2722019CZYSTY TEKST
Michał Kowalewski, The Perspectives on Modern Art Education - between Marginalization and Globalization , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2019 / Tom 20, s. 261 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Kowalewski", title = "The Perspectives on Modern Art Education - between Marginalization and Globalization ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2019 / Tom 20", pages = "261 - 272" }
-
Didactic, Educational and Social Dimension of Verbal Communication in Educational Theory and Practice of Contemporary Schools Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2017 / Tom 14 / s. 267 - 2782017CZYSTY TEKST
Michał Kowalewski, Didactic, Educational and Social Dimension of Verbal Communication in Educational Theory and Practice of Contemporary Schools, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 267 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Kowalewski", title = "Didactic, Educational and Social Dimension of Verbal Communication in Educational Theory and Practice of Contemporary Schools", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "267 - 278" }