Michał Adam Leśniewski
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Innowacyjność jako stymulanta konkurencyjności regionu Opublikowano w: Acta Scientifica Academiae Ostroviensis 2010 / Numer 33 / s. 47 - 552010CZYSTY TEKST
Michał Adam Leśniewski, Innowacyjność jako stymulanta konkurencyjności regionu, Acta Scientifica Academiae Ostroviensis, 2010 / Numer 33, s. 47 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Adam Leśniewski", title = "Innowacyjność jako stymulanta konkurencyjności regionu", journal = "Acta Scientifica Academiae Ostroviensis", issue = "2010 / Numer 33", pages = "47 - 55" }
-
Koncepcja klastra w kształtowaniu rozwoju regionalnego - ujęcie teoretyczne : zarys problemu Opublikowano w: Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne 2012 / Tom 1 / s. 67 - 782012CZYSTY TEKST
Michał Adam Leśniewski, Koncepcja klastra w kształtowaniu rozwoju regionalnego - ujęcie teoretyczne : zarys problemu, Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne, 2012 / Tom 1, s. 67 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Adam Leśniewski", title = "Koncepcja klastra w kształtowaniu rozwoju regionalnego - ujęcie teoretyczne : zarys problemu", journal = "Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne", issue = "2012 / Tom 1", pages = "67 - 78" }
-
Menedżer w procesie zarządzania przez cele w systemie konkurencyjności przedsiębiorstw Opublikowano w: Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne 2016 / Tom 8 (2) / s. 77 - 882016CZYSTY TEKST
Michał Adam Leśniewski, Menedżer w procesie zarządzania przez cele w systemie konkurencyjności przedsiębiorstw, Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne, 2016 / Tom 8 (2), s. 77 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Adam Leśniewski", title = "Menedżer w procesie zarządzania przez cele w systemie konkurencyjności przedsiębiorstw", journal = "Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne", issue = "2016 / Tom 8 (2)", pages = "77 - 88" }
-
Znaczenie marketingu terytorialnego w rozwoju regionu Opublikowano w: Acta Scientifica Academiae Ostroviensis 2010 / Numer 33 / s. 113 - 1242010CZYSTY TEKST
Paweł Dziekański, Michał Adam Leśniewski, Znaczenie marketingu terytorialnego w rozwoju regionu, Acta Scientifica Academiae Ostroviensis, 2010 / Numer 33, s. 113 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Dziekański, Michał Adam Leśniewski", title = "Znaczenie marketingu terytorialnego w rozwoju regionu", journal = "Acta Scientifica Academiae Ostroviensis", issue = "2010 / Numer 33", pages = "113 - 124" }