Beata Bugajska-Jaszczołt
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Platforma moodle jako element wspierania procesu nauczania przedmiotów ilościowych na studiach ekonomicznych Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2008 / Numer 217 / s. 35 - 462008CZYSTY TEKST
Beata Bugajska-Jaszczołt, Monika Czajkowska, Platforma moodle jako element wspierania procesu nauczania przedmiotów ilościowych na studiach ekonomicznych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 217, s. 35 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Bugajska-Jaszczołt, Monika Czajkowska", title = "Platforma moodle jako element wspierania procesu nauczania przedmiotów ilościowych na studiach ekonomicznych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 217", pages = "35 - 46" }
-
Koordynacja wiedzy matematycznej z zagadnieniami mikroekonomii - stan obecny oraz propozycje zmian : (na podstawie pojęcia cenowej elastyczności popytu) Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2007 / Numer 205 / s. 129 - 1422007CZYSTY TEKST
Beata Bugajska-Jaszczołt, Monika Czajkowska, Koordynacja wiedzy matematycznej z zagadnieniami mikroekonomii - stan obecny oraz propozycje zmian : (na podstawie pojęcia cenowej elastyczności popytu), Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2007 / Numer 205, s. 129 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Bugajska-Jaszczołt, Monika Czajkowska", title = "Koordynacja wiedzy matematycznej z zagadnieniami mikroekonomii - stan obecny oraz propozycje zmian : (na podstawie pojęcia cenowej elastyczności popytu)", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2007 / Numer 205", pages = "129 - 142" }
-
Jak nauczyciele i uczniowie rozwiązują zadania matematyczne, czyli o poprawnych i niepoprawnych rozumowaniach Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 2(33) / s. 193 - 2032016CZYSTY TEKST
Beata Bugajska-Jaszczołt, Monika Czajkowska, Jak nauczyciele i uczniowie rozwiązują zadania matematyczne, czyli o poprawnych i niepoprawnych rozumowaniach, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 2(33), s. 193 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Bugajska-Jaszczołt, Monika Czajkowska", title = "Jak nauczyciele i uczniowie rozwiązują zadania matematyczne, czyli o poprawnych i niepoprawnych rozumowaniach", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 2(33)", pages = "193 - 203" }
-
Elementy trygonometrii w kształceniu studentów kierunku Geodezja i Kartografia : w świetle wypowiedzi i opinii Opublikowano w: Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne 2013 / Tom 1 / s. 397 - 4122013CZYSTY TEKST
Beata Bugajska-Jaszczołt, Danuta Drygała, Elementy trygonometrii w kształceniu studentów kierunku Geodezja i Kartografia : w świetle wypowiedzi i opinii, Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne, 2013 / Tom 1, s. 397 - 412
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Bugajska-Jaszczołt, Danuta Drygała", title = "Elementy trygonometrii w kształceniu studentów kierunku Geodezja i Kartografia : w świetle wypowiedzi i opinii", journal = "Acta Scientifica Academiae Ostroviensis. Sectio A, Nauki Humanistyczne, Społeczne i Techniczne", issue = "2013 / Tom 1", pages = "397 - 412" }