Barbara Dobierała-Korona
2 artykuły w 1 czasopismach
-
New Marketing in Building a Customer Lifetime Value Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2011 / Tom 49 / s. 51 - 602011CZYSTY TEKST
Barbara Dobierała-Korona, Alicja K. Krzepicka, New Marketing in Building a Customer Lifetime Value, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2011 / Tom 49, s. 51 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Dobierała-Korona, Alicja K. Krzepicka", title = "New Marketing in Building a Customer Lifetime Value", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2011 / Tom 49", pages = "51 - 60" }
-
Wartość dla klienta w społecznie odpowiedzialny marketing Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2012 / Tom 55 / s. 557 - 5682012CZYSTY TEKST
Barbara Dobierała-Korona, Alicja K. Krzepicka, Wartość dla klienta w społecznie odpowiedzialny marketing , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2012 / Tom 55, s. 557 - 568
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Dobierała-Korona, Alicja K. Krzepicka", title = "Wartość dla klienta w społecznie odpowiedzialny marketing ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2012 / Tom 55", pages = "557 - 568" }