Alicja K. Krzepicka
3 artykuły w 1 czasopismach
-
New Marketing in Building a Customer Lifetime Value Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2011 / Tom 49 / s. 51 - 602011CZYSTY TEKST
Barbara Dobierała-Korona, Alicja K. Krzepicka, New Marketing in Building a Customer Lifetime Value, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2011 / Tom 49, s. 51 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Dobierała-Korona, Alicja K. Krzepicka", title = "New Marketing in Building a Customer Lifetime Value", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2011 / Tom 49", pages = "51 - 60" }
-
Orientacja na kapitał klienta w przedsiębiorstwach w Polsce Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2010 / Tom 34 / s. 555 - 5722010CZYSTY TEKST
Barbara Dobiegała-Korona, Alicja K. Krzepicka, Orientacja na kapitał klienta w przedsiębiorstwach w Polsce, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2010 / Tom 34, s. 555 - 572
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Dobiegała-Korona, Alicja K. Krzepicka", title = "Orientacja na kapitał klienta w przedsiębiorstwach w Polsce", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2010 / Tom 34", pages = "555 - 572" }
-
Wartość dla klienta w społecznie odpowiedzialny marketing Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2012 / Tom 55 / s. 557 - 5682012CZYSTY TEKST
Barbara Dobierała-Korona, Alicja K. Krzepicka, Wartość dla klienta w społecznie odpowiedzialny marketing , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2012 / Tom 55, s. 557 - 568
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Dobierała-Korona, Alicja K. Krzepicka", title = "Wartość dla klienta w społecznie odpowiedzialny marketing ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2012 / Tom 55", pages = "557 - 568" }