Katarzyna Kopecka-Piech
9 artykuły w 6 czasopismach
-
Mediatyzacja w ruchu, czyli kształtowanie się kultury medialnej mobilności Opublikowano w: Kultura i Historia 2013 / Tom 242013CZYSTY TEKST
Katarzyna Kopecka-Piech, Mediatyzacja w ruchu, czyli kształtowanie się kultury medialnej mobilności, Kultura i Historia, 2013 / Tom 24, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kopecka-Piech", title = "Mediatyzacja w ruchu, czyli kształtowanie się kultury medialnej mobilności", journal = "Kultura i Historia", issue = "2013 / Tom 24", pages = "" }
-
Media infiltration – urban media in space and time Opublikowano w: Studia Humanistyczne AGH 2013 / Tom 12 / Numer 2 / s. 9 - 262013CZYSTY TEKST
Katarzyna Kopecka-Piech, Media infiltration – urban media in space and time , Studia Humanistyczne AGH, 2013 / Tom 12 / Numer 2, s. 9 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kopecka-Piech", title = "Media infiltration – urban media in space and time ", journal = "Studia Humanistyczne AGH", issue = "2013 / Tom 12 / Numer 2", pages = "9 - 26" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Kopecka-Piech, Spory o przemysły kreatywne, Kultura i Edukacja, 2013 / Numer 3, s. 50 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kopecka-Piech", title = "Spory o przemysły kreatywne", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2013 / Numer 3", pages = "50 - 72" }
-
Nowe media jako kreator kultury innowacji Opublikowano w: Media – Kultura – Komunikacja Społeczna 2016 / Tom 12 / Numer 3 / s. 57 - 702016CZYSTY TEKST
Katarzyna Kopecka-Piech, Nowe media jako kreator kultury innowacji , Media – Kultura – Komunikacja Społeczna, 2016 / Tom 12 / Numer 3, s. 57 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kopecka-Piech", title = "Nowe media jako kreator kultury innowacji ", journal = "Media – Kultura – Komunikacja Społeczna", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 3", pages = "57 - 70" }
-
Converging media spaces : introducing an emergent field of studies Opublikowano w: Studia Humanistyczne AGH 2012 / Tom 11 / Numer 3 / s. 77 - 912012CZYSTY TEKST
Katarzyna Kopecka-Piech, Converging media spaces : introducing an emergent field of studies , Studia Humanistyczne AGH, 2012 / Tom 11 / Numer 3, s. 77 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kopecka-Piech", title = "Converging media spaces : introducing an emergent field of studies ", journal = "Studia Humanistyczne AGH", issue = "2012 / Tom 11 / Numer 3", pages = "77 - 91" }
-
Arduino - emanation of the culture of prosumption and participation : An analysis of the relationships among users, objects and technology Opublikowano w: Studia Humanistyczne AGH 2018 / Tom 17 / Numer 1 / s. 101 - 1102018CZYSTY TEKST
Katarzyna Kopecka-Piech, Arduino - emanation of the culture of prosumption and participation : An analysis of the relationships among users, objects and technology, Studia Humanistyczne AGH, 2018 / Tom 17 / Numer 1, s. 101 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kopecka-Piech", title = "Arduino - emanation of the culture of prosumption and participation : An analysis of the relationships among users, objects and technology", journal = "Studia Humanistyczne AGH", issue = "2018 / Tom 17 / Numer 1", pages = "101 - 110" }
-
Convergent landscape : "39 and a half" as (multi) promotional intertext / Katarzyna Kopecka-Piech. Opublikowano w: The Journal of Education, Culture and Society 2010 / Numer 2 / s. 139 - 1552010CZYSTY TEKST
Katarzyna Kopecka-Piech, Convergent landscape : "39 and a half" as (multi) promotional intertext / Katarzyna Kopecka-Piech., The Journal of Education, Culture and Society, 2010 / Numer 2, s. 139 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kopecka-Piech", title = "Convergent landscape : "39 and a half" as (multi) promotional intertext / Katarzyna Kopecka-Piech.", journal = "The Journal of Education, Culture and Society", issue = "2010 / Numer 2", pages = "139 - 155" }
-
„Ponad” i „pomiędzy” (nowymi) mediami: użytkownicy w nowym środowisku : studium przypadku kampanii reklamowej firmy Netia Opublikowano w: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura 2010 / Tom 1 / s. 165 - 1752010CZYSTY TEKST
Katarzyna Kopecka-Piech, „Ponad” i „pomiędzy” (nowymi) mediami: użytkownicy w nowym środowisku : studium przypadku kampanii reklamowej firmy Netia, Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura, 2010 / Tom 1, s. 165 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kopecka-Piech", title = "„Ponad” i „pomiędzy” (nowymi) mediami: użytkownicy w nowym środowisku : studium przypadku kampanii reklamowej firmy Netia", journal = "Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura", issue = "2010 / Tom 1", pages = "165 - 175" }
-
Sport – od medialnego zapośredniczenia do mediatyzacji Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2012 / Numer 3 / s. 243 - 2572012CZYSTY TEKST
Katarzyna Kopecka-Piech, Sport – od medialnego zapośredniczenia do mediatyzacji, Kultura i Edukacja, 2012 / Numer 3, s. 243 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kopecka-Piech", title = "Sport – od medialnego zapośredniczenia do mediatyzacji", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2012 / Numer 3", pages = "243 - 257" }