Anna Wołpiuk-Ochocińska
8 artykuły w 3 czasopismach
-
Czy wolontariat angażuje? : zaangażowanie organizacyjne na przykładzie wolontariuszy z projektu "Szlachetna Paczka" - doniesienie z badań = Does Volunteering Involve? : Organizational in Volvement on the Example of Volunteers from the "Szlachetna Paczka" Project - A Report from Research Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 3(29) / s. 86 - 912019CZYSTY TEKST
Anna Wańczyk-Welc, Anna Wołpiuk-Ochocińska, Czy wolontariat angażuje? : zaangażowanie organizacyjne na przykładzie wolontariuszy z projektu "Szlachetna Paczka" - doniesienie z badań = Does Volunteering Involve? : Organizational in Volvement on the Example of Volunteers from the "Szlachetna Paczka" Project - A Report from Research , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 3(29), s. 86 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wańczyk-Welc, Anna Wołpiuk-Ochocińska", title = "Czy wolontariat angażuje? : zaangażowanie organizacyjne na przykładzie wolontariuszy z projektu "Szlachetna Paczka" - doniesienie z badań = Does Volunteering Involve? : Organizational in Volvement on the Example of Volunteers from the "Szlachetna Paczka" Project - A Report from Research ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 3(29)", pages = "86 - 91" }
-
Zachowania agresywne a zabawy preferowane przez dzieci w wieku przedszkolnym = Aggressive Behaviour and Games Preferred by Preschool Children Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 1(Specjalny) / s. 99 - 1052019CZYSTY TEKST
Anna Wańczyk-Welc, Anna Wołpiuk-Ochocińska, Zachowania agresywne a zabawy preferowane przez dzieci w wieku przedszkolnym = Aggressive Behaviour and Games Preferred by Preschool Children , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 99 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wańczyk-Welc, Anna Wołpiuk-Ochocińska", title = "Zachowania agresywne a zabawy preferowane przez dzieci w wieku przedszkolnym = Aggressive Behaviour and Games Preferred by Preschool Children ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "99 - 105" }
-
Czy wolontariat angażuje? : zróżnicowanie poziomu zaangażowania organizacyjnego wolontariuszy na przykładzie wolontariuszy z projektu "Szlachetna Paczka" - doniesienie z badan pilotażowych = Does Volunteering Involve? : Level of Organizational Commitment on the Example of Volunteers from the "Szlachetna Paczka" Project - A Report from Research Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2019 / Numer 1(Specjalny) / s. 106 - 1122019CZYSTY TEKST
Anna Wańczyk-Welc, Anna Wołpiuk-Ochocińska, Czy wolontariat angażuje? : zróżnicowanie poziomu zaangażowania organizacyjnego wolontariuszy na przykładzie wolontariuszy z projektu "Szlachetna Paczka" - doniesienie z badan pilotażowych = Does Volunteering Involve? : Level of Organizational Commitment on the Example of Volunteers from the "Szlachetna Paczka" Project - A Report from Research , Edukacja - Technika - Informatyka, 2019 / Numer 1(Specjalny), s. 106 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wańczyk-Welc, Anna Wołpiuk-Ochocińska", title = "Czy wolontariat angażuje? : zróżnicowanie poziomu zaangażowania organizacyjnego wolontariuszy na przykładzie wolontariuszy z projektu "Szlachetna Paczka" - doniesienie z badan pilotażowych = Does Volunteering Involve? : Level of Organizational Commitment on the Example of Volunteers from the "Szlachetna Paczka" Project - A Report from Research ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2019 / Numer 1(Specjalny)", pages = "106 - 112" }
-
retrospektywna ocena postaw rodzicielskich młodzieży w perspektywie jej dorbostanu psychicznego Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2017 / Tom 16 / s. 129 - 1522017CZYSTY TEKST
Anna Wołpiuk-Ochocińska, retrospektywna ocena postaw rodzicielskich młodzieży w perspektywie jej dorbostanu psychicznego , Wychowanie w Rodzinie, 2017 / Tom 16, s. 129 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wołpiuk-Ochocińska", title = "retrospektywna ocena postaw rodzicielskich młodzieży w perspektywie jej dorbostanu psychicznego ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2017 / Tom 16", pages = "129 - 152" }
-
Rozwój kompetencji indywidualnych i zawodowych nauczyciela akademickiego w perspektywie nowych wymagań edukacyjnych Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2014 / Tom 2 / s. 193 - 2012014CZYSTY TEKST
Anna Englert-Bator, Anna Wołpiuk-Ochocińska, Rozwój kompetencji indywidualnych i zawodowych nauczyciela akademickiego w perspektywie nowych wymagań edukacyjnych, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 193 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Englert-Bator, Anna Wołpiuk-Ochocińska", title = "Rozwój kompetencji indywidualnych i zawodowych nauczyciela akademickiego w perspektywie nowych wymagań edukacyjnych", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "193 - 201" }
-
Zarządzanie potencjałem dydaktycznym nauczycieli akademickich wyzwaniem nowoczesnych uczelni wyższych Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2015 / Tom 3 / s. 269 - 2772015CZYSTY TEKST
Anna Englert-Bator, Anna Wołpiuk-Ochocińska, Zarządzanie potencjałem dydaktycznym nauczycieli akademickich wyzwaniem nowoczesnych uczelni wyższych, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2015 / Tom 3, s. 269 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Englert-Bator, Anna Wołpiuk-Ochocińska", title = "Zarządzanie potencjałem dydaktycznym nauczycieli akademickich wyzwaniem nowoczesnych uczelni wyższych", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2015 / Tom 3", pages = "269 - 277" }
-
Relacje w rodzinie i postrzegane wsparcie społeczne jako predyktory nieuczciwości akademickiej Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 1(23) / s. 314 - 3202018CZYSTY TEKST
Anna Wołpiuk-Ochocińska, Relacje w rodzinie i postrzegane wsparcie społeczne jako predyktory nieuczciwości akademickiej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 1(23), s. 314 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wołpiuk-Ochocińska", title = "Relacje w rodzinie i postrzegane wsparcie społeczne jako predyktory nieuczciwości akademickiej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 1(23)", pages = "314 - 320" }
-
Kompetencje społeczne i poczucie własnej skuteczności jako predyktory poczucia szczęścia u nauczycieli = Social Competencies, General Self-Efficacy as Predictors of Level of Happiness Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 4(26) / s. 372 - 3782018CZYSTY TEKST
Anna Wołpiuk-Ochocińska, Kompetencje społeczne i poczucie własnej skuteczności jako predyktory poczucia szczęścia u nauczycieli = Social Competencies, General Self-Efficacy as Predictors of Level of Happiness , Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 4(26), s. 372 - 378
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wołpiuk-Ochocińska", title = "Kompetencje społeczne i poczucie własnej skuteczności jako predyktory poczucia szczęścia u nauczycieli = Social Competencies, General Self-Efficacy as Predictors of Level of Happiness ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 4(26)", pages = "372 - 378" }