Katarzyna Dziewanowska
13 artykuły w 6 czasopismach
-
Ekologiczna konsumpcja na pokaz: analiza społecznych i marketingowych skutków kreowania "eko-ikon" Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 39 - 532013CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak, Ekologiczna konsumpcja na pokaz: analiza społecznych i marketingowych skutków kreowania "eko-ikon", Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 39 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak", title = "Ekologiczna konsumpcja na pokaz: analiza społecznych i marketingowych skutków kreowania "eko-ikon"", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "39 - 53" }
-
Wymiary doświadczeń w usłudze edukacyjnej w szkolnictwie wyższym Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 41 - 512016CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Wymiary doświadczeń w usłudze edukacyjnej w szkolnictwie wyższym, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 41 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska", title = "Wymiary doświadczeń w usłudze edukacyjnej w szkolnictwie wyższym", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "41 - 51" }
-
Doświadczenia we wspólnotach wokół marki w szkolnictwie wyższym Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (2) / s. 45 - 602016CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Doświadczenia we wspólnotach wokół marki w szkolnictwie wyższym , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (2), s. 45 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska", title = "Doświadczenia we wspólnotach wokół marki w szkolnictwie wyższym ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (2)", pages = "45 - 60" }
-
Cykl życia produktu jako determinanta działań sprzedażowych na rynku farmaceutycznym Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2012 / Tom 10 / Numer 1 (1) / s. 98 - 1182012CZYSTY TEKST
Mikołaj Dulny, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek, Cykl życia produktu jako determinanta działań sprzedażowych na rynku farmaceutycznym, Problemy Zarządzania, 2012 / Tom 10 / Numer 1 (1), s. 98 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Mikołaj Dulny, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek", title = "Cykl życia produktu jako determinanta działań sprzedażowych na rynku farmaceutycznym", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2012 / Tom 10 / Numer 1 (1)", pages = "98 - 118" }
-
Znaczenie zadowolenia i niezadowolenia klienta w budowaniu jego lojalności Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 121 - 1292007CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Znaczenie zadowolenia i niezadowolenia klienta w budowaniu jego lojalności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 121 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska", title = "Znaczenie zadowolenia i niezadowolenia klienta w budowaniu jego lojalności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "121 - 129" }
-
Budowanie kultowych marek w oparciu o społeczność wokół marki Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 169 - 1792011CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek, Budowanie kultowych marek w oparciu o społeczność wokół marki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 169 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek", title = "Budowanie kultowych marek w oparciu o społeczność wokół marki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "169 - 179" }
-
Zakupy – przymus czy przyjemność? : analiza motywacji współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 171 - 1792014CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak, Monika Skorek, Zakupy – przymus czy przyjemność? : analiza motywacji współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 171 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak, Monika Skorek", title = "Zakupy – przymus czy przyjemność? : analiza motywacji współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "171 - 179" }
-
Dimensions of brand commitment : case of higher education Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 173 - 1812017CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Dimensions of brand commitment : case of higher education, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 173 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska", title = "Dimensions of brand commitment : case of higher education", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "173 - 181" }
-
Marketing doświadczeń w Internecie na przykładzie gier reklamowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 187 - 1982012CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak-Choińska, Marketing doświadczeń w Internecie na przykładzie gier reklamowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 187 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak-Choińska", title = "Marketing doświadczeń w Internecie na przykładzie gier reklamowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "187 - 198" }
-
Analiza lojalności klienta badana przez pryzmat doświadczeń zakupowych w sieciach handlowych Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2011 / Tom 47 / s. 277 - 2882011CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek, Analiza lojalności klienta badana przez pryzmat doświadczeń zakupowych w sieciach handlowych , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2011 / Tom 47, s. 277 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek", title = "Analiza lojalności klienta badana przez pryzmat doświadczeń zakupowych w sieciach handlowych ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2011 / Tom 47", pages = "277 - 288" }
-
Czynniki kształtujące lojalność nabywców na rynku telefonii komórkowej : wyniki badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 296 - 3012009CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Czynniki kształtujące lojalność nabywców na rynku telefonii komórkowej : wyniki badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 296 - 301
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska", title = "Czynniki kształtujące lojalność nabywców na rynku telefonii komórkowej : wyniki badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "296 - 301" }
-
Wprowadzanie nowej usługi na rynek na przykładzie portalu Cogitors.pl Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 96 / s. 351 - 3622012CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek, Wprowadzanie nowej usługi na rynek na przykładzie portalu Cogitors.pl, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 96, s. 351 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek", title = "Wprowadzanie nowej usługi na rynek na przykładzie portalu Cogitors.pl", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 96", pages = "351 - 362" }
-
Rola zaufania w budowaniu relacji z klientami Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 365 - 3702008CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Rola zaufania w budowaniu relacji z klientami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 365 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska", title = "Rola zaufania w budowaniu relacji z klientami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "365 - 370" }