Monika Skorek
14 artykuły w 5 czasopismach
-
Konsument 3.0 : determinanty - działania - implikacje [od redaktora naukowego] Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (2) / s. 5 - 112016CZYSTY TEKST
Monika Skorek, Agnieszka Wilczak, Konsument 3.0 : determinanty - działania - implikacje [od redaktora naukowego], Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (2), s. 5 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Skorek, Agnieszka Wilczak", title = "Konsument 3.0 : determinanty - działania - implikacje [od redaktora naukowego]", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (2)", pages = "5 - 11" }
-
Trendy konsumpcjonizmu 3.0 i ich wpływ na kształtowanie wirtualnej wspólnoty wokół marek - przypadek marki Nutella Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (2) / s. 13 - 292016CZYSTY TEKST
Michał Ambroziak, Monika Skorek, Trendy konsumpcjonizmu 3.0 i ich wpływ na kształtowanie wirtualnej wspólnoty wokół marek - przypadek marki Nutella, Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (2), s. 13 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Ambroziak, Monika Skorek", title = "Trendy konsumpcjonizmu 3.0 i ich wpływ na kształtowanie wirtualnej wspólnoty wokół marek - przypadek marki Nutella", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (2)", pages = "13 - 29" }
-
Decyzje producentów wobec marek pośredników handlowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2004 / Tom 2 / Numer 2 / s. 85 - 932004CZYSTY TEKST
Monika Skorek, Decyzje producentów wobec marek pośredników handlowych, Problemy Zarządzania, 2004 / Tom 2 / Numer 2, s. 85 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Skorek", title = "Decyzje producentów wobec marek pośredników handlowych", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2004 / Tom 2 / Numer 2", pages = "85 - 93" }
-
Obraz uczestników rynku farmaceutycznego : badanie pilotażowe Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2012 / Tom 10 / Numer 1 (1) / s. 85 - 972012CZYSTY TEKST
Anna Pawłowska, Monika Skorek, Obraz uczestników rynku farmaceutycznego : badanie pilotażowe, Problemy Zarządzania, 2012 / Tom 10 / Numer 1 (1), s. 85 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pawłowska, Monika Skorek", title = "Obraz uczestników rynku farmaceutycznego : badanie pilotażowe", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2012 / Tom 10 / Numer 1 (1)", pages = "85 - 97" }
-
Cykl życia produktu jako determinanta działań sprzedażowych na rynku farmaceutycznym Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2012 / Tom 10 / Numer 1 (1) / s. 98 - 1182012CZYSTY TEKST
Mikołaj Dulny, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek, Cykl życia produktu jako determinanta działań sprzedażowych na rynku farmaceutycznym, Problemy Zarządzania, 2012 / Tom 10 / Numer 1 (1), s. 98 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Mikołaj Dulny, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek", title = "Cykl życia produktu jako determinanta działań sprzedażowych na rynku farmaceutycznym", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2012 / Tom 10 / Numer 1 (1)", pages = "98 - 118" }
-
Pozycjonowanie marek produktów na rynku farmaceutycznym Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2006 / Tom 4 / Numer 2 / s. 154 - 1652006CZYSTY TEKST
Monika Skorek, Agnieszka Wilczak, Pozycjonowanie marek produktów na rynku farmaceutycznym, Problemy Zarządzania, 2006 / Tom 4 / Numer 2, s. 154 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Skorek, Agnieszka Wilczak", title = "Pozycjonowanie marek produktów na rynku farmaceutycznym", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2006 / Tom 4 / Numer 2", pages = "154 - 165" }
-
Postmodernistyczny konsument a społeczność wokół marki Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 38 / s. 161 - 1692015CZYSTY TEKST
Monika Skorek, Postmodernistyczny konsument a społeczność wokół marki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 161 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Skorek", title = "Postmodernistyczny konsument a społeczność wokół marki", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "161 - 169" }
-
Budowanie kultowych marek w oparciu o społeczność wokół marki Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 169 - 1792011CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek, Budowanie kultowych marek w oparciu o społeczność wokół marki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 169 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek", title = "Budowanie kultowych marek w oparciu o społeczność wokół marki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "169 - 179" }
-
Zakupy – przymus czy przyjemność? : analiza motywacji współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 171 - 1792014CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak, Monika Skorek, Zakupy – przymus czy przyjemność? : analiza motywacji współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 171 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak, Monika Skorek", title = "Zakupy – przymus czy przyjemność? : analiza motywacji współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "171 - 179" }
-
"Zarządzanie marką : jak wypromować rozpoznawalną markę", Hamish Pringle, William Gordon, Poznań 2006 : [recenzja] Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 2 / s. 223 - 2272007CZYSTY TEKST
William Gordon, Hamish Pringle, Monika Skorek, "Zarządzanie marką : jak wypromować rozpoznawalną markę", Hamish Pringle, William Gordon, Poznań 2006 : [recenzja], Problemy Zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 2, s. 223 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " William Gordon, Hamish Pringle, Monika Skorek", title = ""Zarządzanie marką : jak wypromować rozpoznawalną markę", Hamish Pringle, William Gordon, Poznań 2006 : [recenzja]", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 2", pages = "223 - 227" }
-
Motywacja klientów do zaangażowania w społeczność wokół marki Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 241 - 2502017CZYSTY TEKST
Monika Skorek, Motywacja klientów do zaangażowania w społeczność wokół marki, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 241 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Skorek", title = "Motywacja klientów do zaangażowania w społeczność wokół marki", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "241 - 250" }
-
Analiza lojalności klienta badana przez pryzmat doświadczeń zakupowych w sieciach handlowych Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2011 / Tom 47 / s. 277 - 2882011CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek, Analiza lojalności klienta badana przez pryzmat doświadczeń zakupowych w sieciach handlowych , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2011 / Tom 47, s. 277 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek", title = "Analiza lojalności klienta badana przez pryzmat doświadczeń zakupowych w sieciach handlowych ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2011 / Tom 47", pages = "277 - 288" }
-
Wprowadzanie nowej usługi na rynek na przykładzie portalu Cogitors.pl Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 96 / s. 351 - 3622012CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek, Wprowadzanie nowej usługi na rynek na przykładzie portalu Cogitors.pl, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 96, s. 351 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek", title = "Wprowadzanie nowej usługi na rynek na przykładzie portalu Cogitors.pl", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 96", pages = "351 - 362" }
-
Wykorzystanie badań etnograficznych w kreowaniu marki Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 519 - 5332012CZYSTY TEKST
Monika Skorek, Wykorzystanie badań etnograficznych w kreowaniu marki , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 519 - 533
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Skorek", title = "Wykorzystanie badań etnograficznych w kreowaniu marki ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "519 - 533" }