Anita Usielska
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Klient wewnętrzny w procesie tworzenia wartości usługi edukacyjnej - wyniki badania Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2011 / Tom 47 / s. 303 - 3142011CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Anita Usielska, Klient wewnętrzny w procesie tworzenia wartości usługi edukacyjnej - wyniki badania , Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2011 / Tom 47, s. 303 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Anita Usielska", title = "Klient wewnętrzny w procesie tworzenia wartości usługi edukacyjnej - wyniki badania ", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2011 / Tom 47", pages = "303 - 314" }
-
Partnerstwo jako koncepcja działań na rynku usług edukacyjnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 313 - 3182009CZYSTY TEKST
Anita Usielska, Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Partnerstwo jako koncepcja działań na rynku usług edukacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 313 - 318
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Usielska, Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Partnerstwo jako koncepcja działań na rynku usług edukacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "313 - 318" }
-
Budowanie marki i jej znaczenie dla rozwijania marketingu wewnętrznego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 465 - 4682008CZYSTY TEKST
Anita Usielska, Budowanie marki i jej znaczenie dla rozwijania marketingu wewnętrznego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 465 - 468
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Usielska", title = "Budowanie marki i jej znaczenie dla rozwijania marketingu wewnętrznego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "465 - 468" }