Stanisława Wilmańska-Sosnowska
22 articles in 3 journals
-
Wprowadzenie Published in: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2005 / Numer 195 / p. 3 - 42005Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Wprowadzenie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 195, s. 3 - 4
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Wprowadzenie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 195", pages = "3 - 4" }
-
Wprowadzenie Published in: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2003 / Numer 168 / p. 3 - 42003Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Wprowadzenie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 3 - 4
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Wprowadzenie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "3 - 4" }
-
Introduction Published in: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 178 / p. 3 - 62004Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Introduction, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 178, s. 3 - 6
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Introduction", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 178", pages = "3 - 6" }
-
Wprowadzenie Published in: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2006 / Tom 2 / Numer 1 / p. 5 - 72006Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Wprowadzenie, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2006 / Tom 2 / Numer 1, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Wprowadzenie", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2006 / Tom 2 / Numer 1", pages = "5 - 7" }
-
Wstęp Published in: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2005 / Tom 1 / Numer 1 / p. 5 - 72005Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Wstęp, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Wstęp", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "5 - 7" }
-
Wprowadzenie Published in: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2010 / Tom 10 / Numer 1 / p. 7 - 82010Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Wprowadzenie, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2010 / Tom 10 / Numer 1, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Wprowadzenie", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2010 / Tom 10 / Numer 1", pages = "7 - 8" }
-
Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach rozwiniętego rynku Published in: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2006 / Tom 2 / Numer 1 / p. 9 - 162006Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach rozwiniętego rynku, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2006 / Tom 2 / Numer 1, s. 9 - 16
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach rozwiniętego rynku", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2006 / Tom 2 / Numer 1", pages = "9 - 16" }
-
Inowacyjność jako źródło konkurencyjności polskich przedsiębiorstw Published in: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2010 / Tom 10 / Numer 1 / p. 11 - 162010Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Inowacyjność jako źródło konkurencyjności polskich przedsiębiorstw, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2010 / Tom 10 / Numer 1, s. 11 - 16
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Inowacyjność jako źródło konkurencyjności polskich przedsiębiorstw", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2010 / Tom 10 / Numer 1", pages = "11 - 16" }
-
Program lojalnościowy jako instrument strategii utrzymania klienta na rynku telefonii komórkowej Published in: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2008 / Tom 7 / Numer 2 / p. 11 - 182008Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Program lojalnościowy jako instrument strategii utrzymania klienta na rynku telefonii komórkowej, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 11 - 18
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Program lojalnościowy jako instrument strategii utrzymania klienta na rynku telefonii komórkowej", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "11 - 18" }
-
Satysfakcja i lojalność klienta jako miary sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa Published in: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2007 / Tom 5 / Numer 2 / p. 11 - 182007Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Satysfakcja i lojalność klienta jako miary sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2007 / Tom 5 / Numer 2, s. 11 - 18
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = " Satysfakcja i lojalność klienta jako miary sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2007 / Tom 5 / Numer 2", pages = "11 - 18" }
-
Relacje z klientami w kreowaniu rynkowej wartości przedsiębiorstwa Published in: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2006 / Tom 3 / Numer 2 / p. 11 - 192006Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Relacje z klientami w kreowaniu rynkowej wartości przedsiębiorstwa, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2006 / Tom 3 / Numer 2, s. 11 - 19
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Relacje z klientami w kreowaniu rynkowej wartości przedsiębiorstwa", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2006 / Tom 3 / Numer 2", pages = "11 - 19" }
-
Lojalność klientów jako cel marketingowy współczesnego przedsiębiorstwa Published in: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2005 / Numer 195 / p. 13 - 212005Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Lojalność klientów jako cel marketingowy współczesnego przedsiębiorstwa, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 195, s. 13 - 21
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Lojalność klientów jako cel marketingowy współczesnego przedsiębiorstwa", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 195", pages = "13 - 21" }
-
Jakość w procesie budowania relacji z klientem Published in: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2006 / Tom 2 / Numer 1 / p. 17 - 222006Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Jakość w procesie budowania relacji z klientem, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2006 / Tom 2 / Numer 1, s. 17 - 22
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Jakość w procesie budowania relacji z klientem", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2006 / Tom 2 / Numer 1", pages = "17 - 22" }
-
Satysfakcja klienta jako identyfikator orientacji marketingowej na rynku usług Published in: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2003 / Numer 168 / p. 29 - 372003Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Satysfakcja klienta jako identyfikator orientacji marketingowej na rynku usług, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 29 - 37
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Satysfakcja klienta jako identyfikator orientacji marketingowej na rynku usług", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "29 - 37" }
-
Uwarunkowania dostępności do świadczeń zdrowotnych w Polsce Published in: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2010 / Tom 10 / Numer 1 / p. 63 - 712010Plain Text
Beata Szymańska, Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Uwarunkowania dostępności do świadczeń zdrowotnych w Polsce, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2010 / Tom 10 / Numer 1, s. 63 - 71
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Szymańska, Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Uwarunkowania dostępności do świadczeń zdrowotnych w Polsce", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2010 / Tom 10 / Numer 1", pages = "63 - 71" }
-
Lojalność konsumencka jako wyznacznik pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa Published in: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2005 / Numer 184 / p. 75 - 842005Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Lojalność konsumencka jako wyznacznik pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2005 / Numer 184, s. 75 - 84
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Lojalność konsumencka jako wyznacznik pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2005 / Numer 184", pages = "75 - 84" }
-
Konkurencyjność podmiotów działających na rynku usług edukacyjnych Published in: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / p. 127 - 1342010Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Konkurencyjność podmiotów działających na rynku usług edukacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 127 - 134
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Konkurencyjność podmiotów działających na rynku usług edukacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "127 - 134" }
-
Zróżnicowania w przestrzennym układzie handlu detalicznego Łodzi : wyniki badań Published in: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1990 / Numer 104 / p. 131 - 1401990Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Zróżnicowania w przestrzennym układzie handlu detalicznego Łodzi : wyniki badań, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1990 / Numer 104, s. 131 - 140
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Zróżnicowania w przestrzennym układzie handlu detalicznego Łodzi : wyniki badań", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1990 / Numer 104", pages = "131 - 140" }
-
Masowa Indywidualizacja w procesie kreowania wartości dla klienta Published in: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2007 / Tom 4 / Numer 1 / p. 137 - 1532007Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Masowa Indywidualizacja w procesie kreowania wartości dla klienta, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2007 / Tom 4 / Numer 1, s. 137 - 153
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Masowa Indywidualizacja w procesie kreowania wartości dla klienta", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2007 / Tom 4 / Numer 1", pages = "137 - 153" }
-
Lojalność klienta jako wyzwanie współczesnego marketingu Published in: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / p. 215 - 2232004Plain Text
Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Lojalność klienta jako wyzwanie współczesnego marketingu, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 215 - 223
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Lojalność klienta jako wyzwanie współczesnego marketingu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "215 - 223" }
-
„Negocjacje w biznesie. Kluczowe problem", Urszula Kałążna-Drewińska, Wrocław 2006 : [recenzja] Published in: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2006 / Tom 3 / Numer 2 / p. 227 - 2302006Plain Text
Urszula Kałążna-Drewińska, Stanisława Wilmańska-Sosnowska, „Negocjacje w biznesie. Kluczowe problem", Urszula Kałążna-Drewińska, Wrocław 2006 : [recenzja], Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2006 / Tom 3 / Numer 2, s. 227 - 230
BIBTEX@Article{ authors = "Urszula Kałążna-Drewińska, Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "„Negocjacje w biznesie. Kluczowe problem", Urszula Kałążna-Drewińska, Wrocław 2006 : [recenzja]", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2006 / Tom 3 / Numer 2", pages = "227 - 230" }
-
Partnerstwo jako koncepcja działań na rynku usług edukacyjnych Published in: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / p. 313 - 3182009Plain Text
Anita Usielska, Stanisława Wilmańska-Sosnowska, Partnerstwo jako koncepcja działań na rynku usług edukacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 313 - 318
BIBTEX@Article{ authors = "Anita Usielska, Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "Partnerstwo jako koncepcja działań na rynku usług edukacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "313 - 318" }