Urszula Kałążna-Drewińska
6 artykuły w 5 czasopismach
-
Instrumenty marketingowe firm produkcyjnych, handlowych i usługowych Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia 1996 / Tom 26 / s. 25 - 311996CZYSTY TEKST
Urszula Kałążna-Drewińska, Instrumenty marketingowe firm produkcyjnych, handlowych i usługowych , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia, 1996 / Tom 26, s. 25 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kałążna-Drewińska", title = "Instrumenty marketingowe firm produkcyjnych, handlowych i usługowych ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Ekonomia", issue = "1996 / Tom 26", pages = "25 - 31" }
-
Komunikacja niewerbalna w negocjacjach Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2002 / Numer 6 / s. 39 - 412002CZYSTY TEKST
Urszula Kałążna-Drewińska, Komunikacja niewerbalna w negocjacjach, Gospodarka Rynek Edukacja, 2002 / Numer 6, s. 39 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kałążna-Drewińska", title = "Komunikacja niewerbalna w negocjacjach", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2002 / Numer 6", pages = "39 - 41" }
-
System wspomagania decyzji marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 47 - 532004CZYSTY TEKST
Urszula Kałążna-Drewińska, System wspomagania decyzji marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 47 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kałążna-Drewińska", title = "System wspomagania decyzji marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "47 - 53" }
-
„Negocjacje w biznesie. Kluczowe problem", Urszula Kałążna-Drewińska, Wrocław 2006 : [recenzja] Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2006 / Tom 3 / Numer 2 / s. 227 - 2302006CZYSTY TEKST
Urszula Kałążna-Drewińska, Stanisława Wilmańska-Sosnowska, „Negocjacje w biznesie. Kluczowe problem", Urszula Kałążna-Drewińska, Wrocław 2006 : [recenzja], Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2006 / Tom 3 / Numer 2, s. 227 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kałążna-Drewińska, Stanisława Wilmańska-Sosnowska", title = "„Negocjacje w biznesie. Kluczowe problem", Urszula Kałążna-Drewińska, Wrocław 2006 : [recenzja]", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2006 / Tom 3 / Numer 2", pages = "227 - 230" }
-
Nowoczesne narzędzia wspomagające zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 250 - 2542007CZYSTY TEKST
Urszula Kałążna-Drewińska, Nowoczesne narzędzia wspomagające zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 250 - 254
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kałążna-Drewińska", title = "Nowoczesne narzędzia wspomagające zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "250 - 254" }
-
Technologia informatyczna w zarządzaniu relacjami z klientem Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 485 - 4902006CZYSTY TEKST
Urszula Kałążna-Drewińska, Jolanta Radkowska, Krzysztof Radkowski, Technologia informatyczna w zarządzaniu relacjami z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 485 - 490
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kałążna-Drewińska, Jolanta Radkowska, Krzysztof Radkowski", title = "Technologia informatyczna w zarządzaniu relacjami z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "485 - 490" }