Krzysztof Radkowski
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Czynniki stymulujące popyt na usługi motoryzacyjne Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2002 / Numer 6 / s. 7 - 82002CZYSTY TEKST
Krzysztof Radkowski, Czynniki stymulujące popyt na usługi motoryzacyjne, Gospodarka Rynek Edukacja, 2002 / Numer 6, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Radkowski", title = "Czynniki stymulujące popyt na usługi motoryzacyjne", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2002 / Numer 6", pages = "7 - 8" }
-
CZYSTY TEKST
Krzysztof Radkowski, Usługa jako produkt, Gospodarka Rynek Edukacja, 2003 / Numer 7, s. 14 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Radkowski", title = "Usługa jako produkt", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2003 / Numer 7", pages = "14 - 15" }
-
Kontrola jako element zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie usługowym Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2004 / Numer 9 / s. 23 - 242004CZYSTY TEKST
Jolanta Radkowska, Krzysztof Radkowski, Kontrola jako element zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie usługowym, Gospodarka Rynek Edukacja, 2004 / Numer 9, s. 23 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Radkowska, Krzysztof Radkowski", title = "Kontrola jako element zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie usługowym", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2004 / Numer 9", pages = "23 - 24" }
-
Przez typologię konsumentów do lojalności oraz marketingu partnerskiego Opublikowano w: Gospodarka Rynek Edukacja 2003 / Numer 8 / s. 48 - 502003CZYSTY TEKST
Krzysztof Radkowski, Przez typologię konsumentów do lojalności oraz marketingu partnerskiego, Gospodarka Rynek Edukacja, 2003 / Numer 8, s. 48 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Radkowski", title = "Przez typologię konsumentów do lojalności oraz marketingu partnerskiego", journal = "Gospodarka Rynek Edukacja", issue = "2003 / Numer 8", pages = "48 - 50" }
-
Technologia informatyczna w zarządzaniu relacjami z klientem Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 485 - 4902006CZYSTY TEKST
Urszula Kałążna-Drewińska, Jolanta Radkowska, Krzysztof Radkowski, Technologia informatyczna w zarządzaniu relacjami z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 485 - 490
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kałążna-Drewińska, Jolanta Radkowska, Krzysztof Radkowski", title = "Technologia informatyczna w zarządzaniu relacjami z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "485 - 490" }