Mariola Michałowska
8 artykuły w 3 czasopismach
-
Czynniki wzrostu konkurencyjności regionu na przykładzie województwa lubuskiego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 40 / s. 43 - 532015CZYSTY TEKST
Piotr Kułyk, Mariola Michałowska, Paulina Paluszkiewicz, Czynniki wzrostu konkurencyjności regionu na przykładzie województwa lubuskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 43 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kułyk, Mariola Michałowska, Paulina Paluszkiewicz", title = "Czynniki wzrostu konkurencyjności regionu na przykładzie województwa lubuskiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "43 - 53" }
-
Bariery i szanse rozwojowe małych i średnich przedsiębiorstw wobec wyzwań współczesnego rynku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 53 - 562006CZYSTY TEKST
Mariola Michałowska, Bariery i szanse rozwojowe małych i średnich przedsiębiorstw wobec wyzwań współczesnego rynku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 53 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Michałowska", title = "Bariery i szanse rozwojowe małych i średnich przedsiębiorstw wobec wyzwań współczesnego rynku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "53 - 56" }
-
Zachowania konsumentów na rynku artykułów żywnościowych i nieżywnościowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 67 - 772010CZYSTY TEKST
Mariola Michałowska, Zachowania konsumentów na rynku artykułów żywnościowych i nieżywnościowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 67 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Michałowska", title = "Zachowania konsumentów na rynku artykułów żywnościowych i nieżywnościowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "67 - 77" }
-
Badanie wizerunku marki w oczach klientów w świetle przeprowadzonych badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 129 - 1362008CZYSTY TEKST
Mariola Michałowska, Badanie wizerunku marki w oczach klientów w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 129 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Michałowska", title = "Badanie wizerunku marki w oczach klientów w świetle przeprowadzonych badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "129 - 136" }
-
Kształtowanie lojalności nabywców w dobie konkurencji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 229 - 2392011CZYSTY TEKST
Mariola Michałowska, Kształtowanie lojalności nabywców w dobie konkurencji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 229 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Michałowska", title = "Kształtowanie lojalności nabywców w dobie konkurencji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "229 - 239" }
-
Działania marketingowe małych i średnich przedsiębiorstw na tle przemian strukturalnych zachodzących w handlu na przykładzie województwa lubuskiego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 327 - 3392013CZYSTY TEKST
Mariola Michałowska, Działania marketingowe małych i średnich przedsiębiorstw na tle przemian strukturalnych zachodzących w handlu na przykładzie województwa lubuskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 327 - 339
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Michałowska", title = "Działania marketingowe małych i średnich przedsiębiorstw na tle przemian strukturalnych zachodzących w handlu na przykładzie województwa lubuskiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "327 - 339" }
-
Wpływ komunikacji marketingowej na efektywność i skuteczność sprzedaży w świetle przeprowadzonych badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 330 - 3382009CZYSTY TEKST
Mariola Michałowska, Wpływ komunikacji marketingowej na efektywność i skuteczność sprzedaży w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 330 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Michałowska", title = "Wpływ komunikacji marketingowej na efektywność i skuteczność sprzedaży w świetle przeprowadzonych badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "330 - 338" }
-
Ekonomiczne i społeczne oddziaływanie sieci handlowych na konsumentów oraz małe i średnie przedsiębiorstwa w województwie lubuskim Opublikowano w: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy 2012 / Tom 5 / s. 367 - 3822012CZYSTY TEKST
Mariola Michałowska, Ekonomiczne i społeczne oddziaływanie sieci handlowych na konsumentów oraz małe i średnie przedsiębiorstwa w województwie lubuskim, Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2012 / Tom 5, s. 367 - 382
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Michałowska", title = "Ekonomiczne i społeczne oddziaływanie sieci handlowych na konsumentów oraz małe i średnie przedsiębiorstwa w województwie lubuskim", journal = "Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy", issue = "2012 / Tom 5", pages = "367 - 382" }