-
Język szkoły - język rodziny w relacji komunikacyjnej nauczyciel-dziecko / Eugenia Rostańska. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 1996 / Tom 1-2 (1) / s. 41 - 451996CZYSTY TEKST
Eugenia Rostańska, Język szkoły - język rodziny w relacji komunikacyjnej nauczyciel-dziecko / Eugenia Rostańska., Nauczyciel i Szkoła, 1996 / Tom 1-2 (1), s. 41 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Rostańska", title = "Język szkoły - język rodziny w relacji komunikacyjnej nauczyciel-dziecko / Eugenia Rostańska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "1996 / Tom 1-2 (1)", pages = "41 - 45" }
-
Edukacyjne odniesienia modalnych aspektów porozumiewania się w rozmowie dziecka i dorosłego Opublikowano w: Chowanna 2009 / Tom Tom jubileuszowy / s. 207 - 2202009CZYSTY TEKST
Eugenia Rostańska, Edukacyjne odniesienia modalnych aspektów porozumiewania się w rozmowie dziecka i dorosłego, Chowanna, 2009 / Tom Tom jubileuszowy, s. 207 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Rostańska", title = "Edukacyjne odniesienia modalnych aspektów porozumiewania się w rozmowie dziecka i dorosłego", journal = "Chowanna", issue = "2009 / Tom Tom jubileuszowy", pages = "207 - 220" }
-
Całościowa koncepcja rozwoju języka a parametry diagnozowania poziomu kompetencji lingwistycznej dziecka Opublikowano w: Chowanna 1996 / Tom 1-2 / s. 29 - 331996CZYSTY TEKST
Eugenia Rostańska, Całościowa koncepcja rozwoju języka a parametry diagnozowania poziomu kompetencji lingwistycznej dziecka, Chowanna, 1996 / Tom 1-2, s. 29 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Rostańska", title = "Całościowa koncepcja rozwoju języka a parametry diagnozowania poziomu kompetencji lingwistycznej dziecka", journal = "Chowanna", issue = "1996 / Tom 1-2", pages = "29 - 33" }
-
"Książka dla dziecka wczoraj, dziś i jutro", red. K. Heska-Kwaśniewicz, I. Socha, Katowice 1998 : [recenzja] Opublikowano w: Chowanna 2001 / Tom 1 / s. 66 - 682001CZYSTY TEKST
Eugenia Rostańska, K. Heska-Kwaśniewicz, I. Socha, "Książka dla dziecka wczoraj, dziś i jutro", red. K. Heska-Kwaśniewicz, I. Socha, Katowice 1998 : [recenzja], Chowanna, 2001 / Tom 1, s. 66 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Rostańska, K. Heska-Kwaśniewicz, I. Socha", title = ""Książka dla dziecka wczoraj, dziś i jutro", red. K. Heska-Kwaśniewicz, I. Socha, Katowice 1998 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2001 / Tom 1", pages = "66 - 68" }
-
Sprawność pytajna wypowiedzi a interakcje werbalne nauczyciel-uczeń / Eugenia Rostańska. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 1997 / Tom 1 (2) / s. 29 - 341997CZYSTY TEKST
Eugenia Rostańska, Sprawność pytajna wypowiedzi a interakcje werbalne nauczyciel-uczeń / Eugenia Rostańska., Nauczyciel i Szkoła, 1997 / Tom 1 (2), s. 29 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Rostańska", title = "Sprawność pytajna wypowiedzi a interakcje werbalne nauczyciel-uczeń / Eugenia Rostańska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "1997 / Tom 1 (2)", pages = "29 - 34" }
-
Podstawa programowa edukacji wczesnoszkolnej / Eugenia Rostańska. Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 1997 / Tom 2 (3) / s. 7 - 131997CZYSTY TEKST
Eugenia Rostańska, Podstawa programowa edukacji wczesnoszkolnej / Eugenia Rostańska., Nauczyciel i Szkoła, 1997 / Tom 2 (3), s. 7 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Rostańska", title = "Podstawa programowa edukacji wczesnoszkolnej / Eugenia Rostańska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "1997 / Tom 2 (3)", pages = "7 - 13" }
-
"Komunikacja - dialog - edukacja",t. 1-2, red. W.Kojs, M. Mrózek, Ł. Dawid, Cieszyn 1998 : [recenzja] Opublikowano w: Chowanna 1999 / Tom 1-2 / s. 86 - 881999CZYSTY TEKST
Eugenia Rostańska, W. Kojs, M. Mrózek, Ł. Dawid, "Komunikacja - dialog - edukacja",t. 1-2, red. W.Kojs, M. Mrózek, Ł. Dawid, Cieszyn 1998 : [recenzja], Chowanna, 1999 / Tom 1-2, s. 86 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Rostańska, W. Kojs, M. Mrózek, Ł. Dawid", title = ""Komunikacja - dialog - edukacja",t. 1-2, red. W.Kojs, M. Mrózek, Ł. Dawid, Cieszyn 1998 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "1999 / Tom 1-2", pages = "86 - 88" }