Kazimierz Cyran
8 artykuły w 4 czasopismach
-
Przesłanki i perspektywy rozwoju bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 21 - 322011CZYSTY TEKST
Kazimierz Cyran, Przesłanki i perspektywy rozwoju bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 21 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Cyran", title = "Przesłanki i perspektywy rozwoju bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "21 - 32" }
-
Selected Aspects of the Residential Property Market in the Context of Creating a City Image : (An Example from Rzeszów) Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2020 / Tom 15 / Numer 1 / s. 39 - 522020CZYSTY TEKST
Kazimierz Cyran, Wiesława Kuźniar, Selected Aspects of the Residential Property Market in the Context of Creating a City Image : (An Example from Rzeszów) , Olsztyn Economic Journal, 2020 / Tom 15 / Numer 1, s. 39 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Cyran, Wiesława Kuźniar", title = "Selected Aspects of the Residential Property Market in the Context of Creating a City Image : (An Example from Rzeszów) ", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2020 / Tom 15 / Numer 1", pages = "39 - 52" }
-
Konsumencka ocena marketingowej oferty bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 185 - 1952010CZYSTY TEKST
Kazimierz Cyran, Konsumencka ocena marketingowej oferty bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 185 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Cyran", title = "Konsumencka ocena marketingowej oferty bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "185 - 195" }
-
Centra handlowe jako wyznacznik współczesnych trendów w handlu i konsumpcji = Shopping Centers as a discriminant of modern trends in consumption and commerce Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2013 / Tom 27 / s. 232 - 2432013CZYSTY TEKST
Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka, Centra handlowe jako wyznacznik współczesnych trendów w handlu i konsumpcji = Shopping Centers as a discriminant of modern trends in consumption and commerce, Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2013 / Tom 27, s. 232 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka", title = "Centra handlowe jako wyznacznik współczesnych trendów w handlu i konsumpcji = Shopping Centers as a discriminant of modern trends in consumption and commerce", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2013 / Tom 27", pages = "232 - 243" }
-
INVALID Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2013 / Tom 27 / s. 232 - 2432013CZYSTY TEKST
Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka, INVALID, Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2013 / Tom 27, s. 232 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka", title = "INVALID", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2013 / Tom 27", pages = "232 - 243" }
-
Wpływ działań integracyjnych na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstw Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2011 / Tom 25 / s. 267 - 2812011CZYSTY TEKST
Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka, Wpływ działań integracyjnych na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstw , Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2011 / Tom 25, s. 267 - 281
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka", title = "Wpływ działań integracyjnych na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstw ", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2011 / Tom 25", pages = "267 - 281" }
-
Znaczenie segmentacji nabywców dla skuteczności działań promocyjnych w handlu detalicznym Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 31 / s. 283 - 2932013CZYSTY TEKST
Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka, Znaczenie segmentacji nabywców dla skuteczności działań promocyjnych w handlu detalicznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 31, s. 283 - 293
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka", title = "Znaczenie segmentacji nabywców dla skuteczności działań promocyjnych w handlu detalicznym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 31", pages = "283 - 293" }
-
Kreowanie wartości marki produktu w kanale dystrybucji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 329 - 3362009CZYSTY TEKST
Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka, Kreowanie wartości marki produktu w kanale dystrybucji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 329 - 336
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka", title = "Kreowanie wartości marki produktu w kanale dystrybucji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "329 - 336" }