Wiesława Kuźniar
17 artykuły w 5 czasopismach
-
Zastosowanie koncepcji współtworzenia wartości produktu w turystyce wiejskiej : wybrane aspekty Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2015 / Numer 2 (30) / s. 25 - 362015CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Tomasz Surmacz, Zastosowanie koncepcji współtworzenia wartości produktu w turystyce wiejskiej : wybrane aspekty, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2015 / Numer 2 (30), s. 25 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar, Tomasz Surmacz", title = "Zastosowanie koncepcji współtworzenia wartości produktu w turystyce wiejskiej : wybrane aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2015 / Numer 2 (30)", pages = "25 - 36" }
-
Role of promotion in management of a local government unit on the basis of selected communes in the province of Podkarpackie Opublikowano w: Service Management 2010 / Tom 6 / s. 29 - 392010CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Role of promotion in management of a local government unit on the basis of selected communes in the province of Podkarpackie, Service Management, 2010 / Tom 6, s. 29 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Role of promotion in management of a local government unit on the basis of selected communes in the province of Podkarpackie", journal = "Service Management", issue = "2010 / Tom 6", pages = "29 - 39" }
-
Selected Aspects of the Residential Property Market in the Context of Creating a City Image : (An Example from Rzeszów) Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2020 / Tom 15 / Numer 1 / s. 39 - 522020CZYSTY TEKST
Kazimierz Cyran, Wiesława Kuźniar, Selected Aspects of the Residential Property Market in the Context of Creating a City Image : (An Example from Rzeszów) , Olsztyn Economic Journal, 2020 / Tom 15 / Numer 1, s. 39 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Cyran, Wiesława Kuźniar", title = "Selected Aspects of the Residential Property Market in the Context of Creating a City Image : (An Example from Rzeszów) ", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2020 / Tom 15 / Numer 1", pages = "39 - 52" }
-
The level of handling with complaints in services as an element of shaping customers satisfaction : (an example of Podkarpackie voivodship) Opublikowano w: Service Management 2008 / Tom 3 / s. 81 - 882008CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, The level of handling with complaints in services as an element of shaping customers satisfaction : (an example of Podkarpackie voivodship), Service Management, 2008 / Tom 3, s. 81 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "The level of handling with complaints in services as an element of shaping customers satisfaction : (an example of Podkarpackie voivodship)", journal = "Service Management", issue = "2008 / Tom 3", pages = "81 - 88" }
-
Aktywność promocyjna gospodarstw agroturystycznych jako wyraz marketingowej orientacji podmiotów turystycznych (na przykładzie województwa podkarpackiego) Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 20 / s. 111 - 1202012CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Aktywność promocyjna gospodarstw agroturystycznych jako wyraz marketingowej orientacji podmiotów turystycznych (na przykładzie województwa podkarpackiego), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 111 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Aktywność promocyjna gospodarstw agroturystycznych jako wyraz marketingowej orientacji podmiotów turystycznych (na przykładzie województwa podkarpackiego)", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "111 - 120" }
-
Rola usługodawcy w kształtowaniu satysfakcji i lojalności klientów : (na przykładzie usług handlowych w województwie podkarpackim) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 121 - 1262008CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Rola usługodawcy w kształtowaniu satysfakcji i lojalności klientów : (na przykładzie usług handlowych w województwie podkarpackim), Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 121 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Rola usługodawcy w kształtowaniu satysfakcji i lojalności klientów : (na przykładzie usług handlowych w województwie podkarpackim)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "121 - 126" }
-
Rola marki handlowej w oddziaływaniu na klientów : (na przykładzie sieci dyskontowych) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 121 - 1272008CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Rola marki handlowej w oddziaływaniu na klientów : (na przykładzie sieci dyskontowych), Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 121 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Rola marki handlowej w oddziaływaniu na klientów : (na przykładzie sieci dyskontowych)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "121 - 127" }
-
Wybrane aspekty rozwoju produktów markowych w turystyce wiejskiej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 173 - 1852012CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Wybrane aspekty rozwoju produktów markowych w turystyce wiejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 173 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Wybrane aspekty rozwoju produktów markowych w turystyce wiejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "173 - 185" }
-
The role of administrative services marketing in management of a local government unit Opublikowano w: Service Management 2009 / Tom 4 / s. 177 - 1822009CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Wiesław Szopiński, The role of administrative services marketing in management of a local government unit, Service Management, 2009 / Tom 4, s. 177 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar, Wiesław Szopiński", title = "The role of administrative services marketing in management of a local government unit", journal = "Service Management", issue = "2009 / Tom 4", pages = "177 - 182" }
-
Services in agrotourism as a chance to activate rural areas in the Podkarpackie province Opublikowano w: Service Management 2010 / Tom 5 / s. 207 - 2182010CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Services in agrotourism as a chance to activate rural areas in the Podkarpackie province, Service Management, 2010 / Tom 5, s. 207 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Services in agrotourism as a chance to activate rural areas in the Podkarpackie province", journal = "Service Management", issue = "2010 / Tom 5", pages = "207 - 218" }
-
Relacje jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami w kontekście koncepcji współtworzenia wartości Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 40 / s. 279 - 2872015CZYSTY TEKST
Marta Kawa, Wiesława Kuźniar, Relacje jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami w kontekście koncepcji współtworzenia wartości, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 279 - 287
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kawa, Wiesława Kuźniar", title = "Relacje jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami w kontekście koncepcji współtworzenia wartości", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "279 - 287" }
-
Rola kwaterodawców w kształtowaniu relacji z agroturystami Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 86 / s. 289 - 2992012CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Rola kwaterodawców w kształtowaniu relacji z agroturystami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 86, s. 289 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Rola kwaterodawców w kształtowaniu relacji z agroturystami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 86", pages = "289 - 299" }
-
Rola czynnika ludzkiego w podnoszeniu jakości usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 45 / s. 321 - 3292009CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Rola czynnika ludzkiego w podnoszeniu jakości usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 45, s. 321 - 329
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Rola czynnika ludzkiego w podnoszeniu jakości usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 45", pages = "321 - 329" }
-
Obszary wykorzystania "events marketingu" w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 359 - 3682010CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Obszary wykorzystania "events marketingu" w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 359 - 368
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Obszary wykorzystania "events marketingu" w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "359 - 368" }
-
Potencjalne możliwości a realny stan rozwoju turystyki wiejskiej w województwie podkarpackim : wybrane aspekty Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 53 / s. 515 - 5232010CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Potencjalne możliwości a realny stan rozwoju turystyki wiejskiej w województwie podkarpackim : wybrane aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 53, s. 515 - 523
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Potencjalne możliwości a realny stan rozwoju turystyki wiejskiej w województwie podkarpackim : wybrane aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 53", pages = "515 - 523" }
-
Postawy i oczekiwania względem władz i pracowników samorządowych jako przesłanka marketingowej reorientacji jednostek terytorialnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 541 - 5522011CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Postawy i oczekiwania względem władz i pracowników samorządowych jako przesłanka marketingowej reorientacji jednostek terytorialnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 541 - 552
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Postawy i oczekiwania względem władz i pracowników samorządowych jako przesłanka marketingowej reorientacji jednostek terytorialnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "541 - 552" }
-
Rola Internetu w procesie komunikacji marketingowej jednostki terytorialnej : (na przykładzie gmin województwa podkarpackiego) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 648 - 6552009CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Rola Internetu w procesie komunikacji marketingowej jednostki terytorialnej : (na przykładzie gmin województwa podkarpackiego), Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 648 - 655
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Rola Internetu w procesie komunikacji marketingowej jednostki terytorialnej : (na przykładzie gmin województwa podkarpackiego)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "648 - 655" }