Marta Kawa
5 artykuły w 3 czasopismach
-
Oddziaływanie marki na decyzje zakupowe konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 223 - 2292008CZYSTY TEKST
Marta Kawa, Oddziaływanie marki na decyzje zakupowe konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 223 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kawa", title = "Oddziaływanie marki na decyzje zakupowe konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "223 - 229" }
-
Wpływ promocji produktów krajowych na zachowania konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 257 - 2692010CZYSTY TEKST
Marta Kawa, Wpływ promocji produktów krajowych na zachowania konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 257 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kawa", title = "Wpływ promocji produktów krajowych na zachowania konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "257 - 269" }
-
Relacje jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami w kontekście koncepcji współtworzenia wartości Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 40 / s. 279 - 2872015CZYSTY TEKST
Marta Kawa, Wiesława Kuźniar, Relacje jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami w kontekście koncepcji współtworzenia wartości, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 279 - 287
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kawa, Wiesława Kuźniar", title = "Relacje jednostek samorządu terytorialnego z mieszkańcami w kontekście koncepcji współtworzenia wartości", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "279 - 287" }
-
Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 407 - 4162016CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Marta Kawa, Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 407 - 416
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek, Marta Kawa", title = "Znaczenie rozwoju marketingu wewnętrznego w umacnianiu pozycji rynkowej na przykładzie firmy X", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "407 - 416" }
-
Rola promocji w kreowaniu popytu na produkty tradycyjne i regionalne Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 461 - 4722011CZYSTY TEKST
Marta Kawa, Rola promocji w kreowaniu popytu na produkty tradycyjne i regionalne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 461 - 472
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kawa", title = "Rola promocji w kreowaniu popytu na produkty tradycyjne i regionalne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "461 - 472" }