Wiesław Szopiński
12 artykuły w 3 czasopismach
-
Rozwój marketingu relacji z klientem strategicznym w przedsiębiorstwie Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 11 - 182010CZYSTY TEKST
Marcin Grzybek, Wiesław Szopiński, Rozwój marketingu relacji z klientem strategicznym w przedsiębiorstwie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 11 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Grzybek, Wiesław Szopiński", title = "Rozwój marketingu relacji z klientem strategicznym w przedsiębiorstwie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "11 - 18" }
-
Marketing bankowy na przykładzie Banku Polskiej Spółdzielczości SA w Warszawie, Oddział w Rzeszowie Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 28 / s. 87 - 962013CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Marketing bankowy na przykładzie Banku Polskiej Spółdzielczości SA w Warszawie, Oddział w Rzeszowie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 87 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Marketing bankowy na przykładzie Banku Polskiej Spółdzielczości SA w Warszawie, Oddział w Rzeszowie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "87 - 96" }
-
Postawy konsumentów wobec reklamy na przykładzie miasta Tarnobrzeg Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 133 - 1442010CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Postawy konsumentów wobec reklamy na przykładzie miasta Tarnobrzeg, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 133 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Postawy konsumentów wobec reklamy na przykładzie miasta Tarnobrzeg", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "133 - 144" }
-
Wykorzystanie instrumentów promocyjnych w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Modernlight Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 20 / s. 143 - 1512012CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Wykorzystanie instrumentów promocyjnych w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Modernlight, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 143 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Wykorzystanie instrumentów promocyjnych w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy Modernlight", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "143 - 151" }
-
Wpływ segmentacji rynku na koncepcję produktu agroturystycznego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 165 - 1762015CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Wiesław Szopiński, Wpływ segmentacji rynku na koncepcję produktu agroturystycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 165 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek, Wiesław Szopiński", title = "Wpływ segmentacji rynku na koncepcję produktu agroturystycznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "165 - 176" }
-
The role of administrative services marketing in management of a local government unit Opublikowano w: Service Management 2009 / Tom 4 / s. 177 - 1822009CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Wiesław Szopiński, The role of administrative services marketing in management of a local government unit, Service Management, 2009 / Tom 4, s. 177 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar, Wiesław Szopiński", title = "The role of administrative services marketing in management of a local government unit", journal = "Service Management", issue = "2009 / Tom 4", pages = "177 - 182" }
-
Młodzi oraz starsi klienci banku - ich zachowania i ocena działań marketingowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 201 - 2102012CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Wiesław Szopiński, Młodzi oraz starsi klienci banku - ich zachowania i ocena działań marketingowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 201 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek, Wiesław Szopiński", title = "Młodzi oraz starsi klienci banku - ich zachowania i ocena działań marketingowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "201 - 210" }
-
Rodzaje i wpływ działań marketingowych kreujących lojalność klientów firmy telekomunikacyjnej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 38 / s. 243 - 2512015CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Wiesław Szopiński, Rodzaje i wpływ działań marketingowych kreujących lojalność klientów firmy telekomunikacyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 243 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek, Wiesław Szopiński", title = "Rodzaje i wpływ działań marketingowych kreujących lojalność klientów firmy telekomunikacyjnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "243 - 251" }
-
Wpływ marki na decyzje zakupowe konsumentów w opinii mieszkańców Stalowej Woli Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 307 - 3142008CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Wpływ marki na decyzje zakupowe konsumentów w opinii mieszkańców Stalowej Woli, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 307 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Wpływ marki na decyzje zakupowe konsumentów w opinii mieszkańców Stalowej Woli", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "307 - 314" }
-
Wpływ przeobrażeń w sferze konsumpcji na rozwój handlu wysyłkowego na przykładzie mieszkańców Tarnobrzega Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 473 - 4842011CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Wpływ przeobrażeń w sferze konsumpcji na rozwój handlu wysyłkowego na przykładzie mieszkańców Tarnobrzega, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 473 - 484
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Wpływ przeobrażeń w sferze konsumpcji na rozwój handlu wysyłkowego na przykładzie mieszkańców Tarnobrzega", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "473 - 484" }
-
Wpływ jednostek samorządu terytorialnego na działalność producentów rolnych w województwie podkarpackim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 45 / s. 627 - 6352009CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Wpływ jednostek samorządu terytorialnego na działalność producentów rolnych w województwie podkarpackim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 45, s. 627 - 635
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Wpływ jednostek samorządu terytorialnego na działalność producentów rolnych w województwie podkarpackim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 45", pages = "627 - 635" }
-
Promocja jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Tarnobrzeg Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 683 - 6912009CZYSTY TEKST
Wiesław Szopiński, Promocja jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Tarnobrzeg, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 683 - 691
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Szopiński", title = "Promocja jako element marketingu terytorialnego na przykładzie miasta Tarnobrzeg", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "683 - 691" }