Marcin Grzybek
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Rozwój marketingu relacji z klientem strategicznym w przedsiębiorstwie Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 11 - 182010CZYSTY TEKST
Marcin Grzybek, Wiesław Szopiński, Rozwój marketingu relacji z klientem strategicznym w przedsiębiorstwie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 11 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Grzybek, Wiesław Szopiński", title = "Rozwój marketingu relacji z klientem strategicznym w przedsiębiorstwie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "11 - 18" }
-
"15 polskich przykładów społecznej odpowiedzialności biznesu : cz. II", Natalia Ćwik, Marcin Grzybek, Beata Saracyn, [b.m.] [b.r.] : [recenzja] Opublikowano w: Rynek - Społeczeństwo - Kultura 2012 / Numer 1 / s. 552012CZYSTY TEKST
Natalia Ćwik, Robert Geisler, Marcin Grzybek, Beata Saracyn, "15 polskich przykładów społecznej odpowiedzialności biznesu : cz. II", Natalia Ćwik, Marcin Grzybek, Beata Saracyn, [b.m.] [b.r.] : [recenzja], Rynek - Społeczeństwo - Kultura, 2012 / Numer 1, s. 55
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Ćwik, Robert Geisler, Marcin Grzybek, Beata Saracyn", title = ""15 polskich przykładów społecznej odpowiedzialności biznesu : cz. II", Natalia Ćwik, Marcin Grzybek, Beata Saracyn, [b.m.] [b.r.] : [recenzja]", journal = "Rynek - Społeczeństwo - Kultura", issue = "2012 / Numer 1", pages = "55" }